Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor fikk jeg opp et tegn om at denne posten var stengt? :D Ble nesten litt skremt!

6872029[/snapback]

hehe, samme her.. Blei litt ''wtf, helvettes ukjent_bruker'', men blei åpna igjen da ^^

edit: btw, hvorfor ikke bare avsløre denna ukjent_bruker nå? Var spennende første dagen, nå er det bare teit/kjedelig

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
*triste ting*

6871998[/snapback]

Har akkurat det samme problemet selv. Har blitt mobba i stykker. Men jeg prøver å møte folk og se hvordan jeg føler på det. :) Orker ikke dømme folk før jeg møter dem, det er det lite vits i.

Håper du tenker på det i værtfall. Bare å sende pm når du har fått bestemt deg om du klarer eller ikke, og vi plukker deg opp elns :)

Lenke til kommentar
*triste ting*

6871998[/snapback]

Har akkurat det samme problemet selv. Har blitt mobba i stykker. Men jeg prøver å møte folk og se hvordan jeg føler på det. :) Orker ikke dømme folk før jeg møter dem, det er det lite vits i.

Håper du tenker på det i værtfall. Bare å sende pm når du har fått bestemt deg om du klarer eller ikke, og vi plukker deg opp elns :)

6872057[/snapback]

Jeg skjønner fortsatt ikke hva hu her driver og maser om...dritsøt jente! Men som alltid finnes det horer og idioter som ikke klarer seg uten å rakke ned på andre...jævla drittfolk. Hvorfor skal ting ødelegges? Fuck det. Vi er her, og vi gir faen i om du sier du er teit! Vi årner en mening seinere, som regel er det ikke no ille.

Lenke til kommentar
Hvorfor fikk jeg opp et tegn om at denne posten var stengt? :D Ble nesten litt skremt!

6872029[/snapback]

Tråden har ikke vært stengt, noen som røykt gamle sokker igjen?

6872112[/snapback]

Det der har jeg sluttet med for minst en uke siden! :D Neida, men det stoo faktisk at den var stengt i 20 sek eller noe, fikk bare litt sjokk. Ikke bare jeg som så det heller! :D Sikkert en av dere moderatorer som har kommet borti?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...