Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor ligger stokke egentlig?

6871941[/snapback]

Så du liker Plumbo du? Lurer på om det var de som var på Gatebil i juli? Tekstene som du beskriver kan jo minne om "dænsbændsvisj". :p

6871965[/snapback]

uff, danseband.. :S

kan godt hende de var der, liker hvertfall mange av sangene.. harrymusikk er litt elsk da ^^ Hvertfall noe av det :p

Lenke til kommentar
Jo, men for å si det slik: Hvis jeg skulle møtt dere, ser jeg liksom ikke for meg at det skal være i festsammenheng første gangen ^^

Konklusjon: Jeg kjenner ikke Astrid.

Høres bare ut som dårlige unnskyldninger spør du meg. Hvis du ikke vil kan du jo bare si det :ermm:.

6871936[/snapback]

Om det er så dårlige unnskyldninger er jeg nå selv ikke så sikker på.

Og ja, jeg har ikke særlig lyst til å dra på den festen.

Min dårlige selvtillit har jeg fått fra personer som er ute er å ødelegge andre og dytte de ned under jorda. I tillegg til dette er jeg en meget følsom person som veldig lett blir lei meg og såret. Noe som andre blant annet har oppdaget og gitt noe å mobbe meg med.

Jeg var jo på TG og traff mange hyggelige folk der, folk som fra første stund oppførte seg hyggelig mot meg; Dahl, kennethdammyr, danielsn, hrisebro, Tonio, Eirikeb og en rekke andre. Så også jeg har hatt oppturer, men likevel er det liksom ting som har skjedd tidligere som stadig påviker meg.

Bah.

Lenke til kommentar

The Strategy-player: Vet at det ikke er like enkelt å takle mobbing og at folk ikke behandler deg som andre. Såklart gir dette deg lysten til å "gjemme" deg/holde deg unna. Men såklart er ikke dette noe som vil hjelpe deg heller. Jeg kan vel si at du bare skal overse alt drit folk slenger til deg, men det er ikke like enkelt hele tiden.

Prøv ditt beste og ikke gjem deg bort når folk vil ha deg ut. Utnytt sjansen mens den er der :)

Lenke til kommentar
Nei nei, han på brygga i Tønsberg, rett ved der Kysten pleide å legge til.

6871997[/snapback]

Ikke noe banning i kjerka. Sandefjord FTW :tease:

6872002[/snapback]

Hytta ligger nærmere Tønsberg, så må nok holde en ekstra pluss der. Men Sandefjord er en flott by også ;). Har en kamerat som flytta dit, er der innimellom.

Skulle faktisk til Stokke i morra, ta opp brygger. Men jeg blei satt opp til å jobbe så jeg slipper.

*Slippe unna kjedelig ubetalt arbeid* :love:.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...