Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Ja etter et år der jeg følte alt gikk til helvete, så er det innmari deilig når ting begynner å gå litt min vei. Grattis med jobben, du får kose deg med kjæresten.  :)

6871812[/snapback]

Det er herlig når det kommer en sånn opptur. Og så gleder man seg så mye mer over det enn hva man kanskje hadde gjort ellers.

Takk.. Kjæresten er forøvring nyere enn jobben ;) Hi hi..

Men han kommer ikke før neste helg :(

6871830[/snapback]

Ja ikke sant. Nei jeg har det bra jeg no. Seff er det kjipe dager innimellom. Men alt i alt har jeg det veldig bra. Er ikke mange ganger i livet mitt jeg har kunne sagt det, og ment det... Jaja, kjekt å bare glede seg til han kommer å da. Tenke på alt dere skal gjøre og få tid til. Koselig det.... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Strategy-player, jeg syntes du skal ta deg en tur. Jeg er rar, jeg har en veldig skjev og pen nesevegg, jeg er ikke spesielt smart, men hey!

Sosialt samvær er koselig. :)

6871832[/snapback]

Smart? Ballefaen, du har jobba for å komme deg på skole, iallfall :p Uansett er det ikke viktig å bare være smart. Man må da ha sosiale antenner! "Go home", Lars og mushi. Var ikke de to jentene søte? Synd de aldri fikk se det avisstativet igjen :devil:

6871854[/snapback]

Synd jeg aldri fikk liv i telefonen igjen også. :wee:

Jeg elsker Smiths avisstativ.

Lenke til kommentar

Joa, men altså. Jeg er rarere enn rar liksom, også er jeg så unormal, jeg føler meg så sikker på at jeg har et eller annet uoppdaget syndrom...

6871791[/snapback]

HAHA! Det høres jo bare kult ut! :D Du sier du er 16, ser ut som du er 12 og oppfører deg voksent! Det der skjer ikke etter litt alkoholinntak! Give it a shot! Skal du sitte inne å skjemmes hele livet eller? ;)

6871801[/snapback]

Nja, ikke hele bare halve. Har prøvd alkohol og det smakte ikke :wee:

Skal du på den beryktede festen forresten? Du bor vel ikke i Stokke?

Joa, men altså. Jeg er rarere enn rar liksom, også er jeg så unormal, jeg føler meg så sikker på at jeg har et eller annet uoppdaget syndrom...

6871791[/snapback]

Du er ikke rarere enn meg :) Jeg er føkka i hodet :innocent:

Jeg tror ikek noe på at du er unormal, og jeg kan komme å hente deg hvis det er det det står på :)

6871811[/snapback]

Hvis du ikke tror på meg kommer du til å bli skuffet når du eventuelt møter meg ^^

Men hvor gammel er du, hvor bor du og hva heter du? Kanskje jeg kjenner deg? :p

6871857[/snapback]

Hu er 20 år...tønsberg...mer vil ikke jeg si. Hu får ta det sjæl seinere.

Lenke til kommentar

Yay, perfekt start på uka!

Klarte og brekke den miderste tåo på fotballkamp, og så måte eg til sjukehus og ta 6sprøyter i tåa før eg måte brekka den på plass igjen :cry:

gjorde så vondt at eg fekk tårer i augene + eg skreik...

no må eg gå med krykkjer i 3-4 veker, og vist eg begvege LITT for mykje på tåno så brekker den seg opp igjen, og då må eg putta ein stål pinne inn i den...

Då blei det ikkje Regy-Cup på meg som eg har gleda meg sinsjukt lenge til, + fotball sesongen er som godt som øve for meg...

OMFG! Kunne drept fyren som "takla" meg med nevane...

Lenke til kommentar
Jeg tror ikek noe på at du er unormal

6871811[/snapback]

Det gjør jeg. :p Aner ikke hva det er snakk om, men TSP er unormal.

6871858[/snapback]

Ja, ok. Fint at noen tror meg, men du har jo tross alt møtt meg ;)

Utdyp og forklar disse folkene hva du synes var rart med meg så de forstår.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke tror på meg kommer du til å bli skuffet når du eventuelt møter meg ^^

6871857[/snapback]

Ikke vondt ment, men jeg blir litt irritert når jeg leser det som står i bold.

Altså. Hvem har sagt vi blir skuffa? Selvom du kanskje er smårar og korny, har personligheten din noe annet å si. Man dømmer ikke personer etter hva førsteinntrykket er! :)

Hun heter Astrid, bor på Ringshaug. - Får kanskje ikke lov til å si det, men skit au. :)

Lenke til kommentar

Klarte og brekke den miderste tåo på fotballkamp, og så måte eg til sjukehus og ta 6sprøyter i tåa før eg måte brekka den på plass igjen  :cry:

no må eg gå med krykkjer i 3-4 veker, og vist eg begvege LITT for mykje på tåno så brekker den seg opp igjen, og då må eg putta ein stål pinne inn i den...

Då blei det ikkje Regy-Cup på meg som eg har gleda meg sinsjukt lenge til, + fotball sesongen er som godt som øve for meg...

6871872[/snapback]

Sorry, that's life. Har nå spilt 4 uker med brist i ribbeina. Pustevansker når du demper på brystet, eller får et hardt skudd midt på deg. Det kjenner du!

Lenke til kommentar

6871857[/snapback]

Ikke vondt ment, men jeg blir litt irritert når jeg leser det som står i bold.

Altså. Hvem har sagt vi blir skuffa? Selvom du kanskje er smårar og korny, har personligheten din noe annet å si. Man dømmer ikke personer etter hva førsteinntrykket er! :)

Hun heter Astrid, bor på Ringshaug. - Får kanskje ikke lov til å si det, men skit au. :)

6871894[/snapback]

Jo, men for å si det slik: Hvis jeg skulle møtt dere, ser jeg liksom ikke for meg at det skal være i festsammenheng første gangen ^^

Konklusjon: Jeg kjenner ikke Astrid.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke stikker ut fordi du synes de selv er rar så er det ikke bra. Dette blir liksom din unskyldning vær gang. Kom deg ut! lev liver, ta sjanser og møt nye folk. Var selv veldig sjenert før, men har blitt kvitt det og har det mye bedre nå.

Go out and live your life! :)

Lenke til kommentar

Klarte og brekke den miderste tåo på fotballkamp, og så måte eg til sjukehus og ta 6sprøyter i tåa før eg måte brekka den på plass igjen  :cry:

6871872[/snapback]

Sorry, that's life. Har nå spilt 4 uker med brist i ribbeina. Pustevansker når du demper på brystet, eller får et hardt skudd midt på deg. Det kjenner du!

6871901[/snapback]

Du kan no hvertfal spela :)

Uansett, eg stikker å legger meg... ;)

Lenke til kommentar
1. Dårlig selvtillit

2. Liten

3. Ikke så veldig god i å bli kjent med nye folk.

4. Jeg er rar.

5. Jeg er veldig rar

6. Jeg takler ikke alkohol, røyking, vannvittig med bråk etc.

7. Jeg er veldig veldig veldig rar.

8. En annen grunn

Dette er 8 grunner til at jeg ikke kommer på fest... ^^

6871740[/snapback]

ok. Jeg er rar, liten og har dårlig selvtilitt. Klarer å blir kjent med folk og liker røyk og alkohol da. Blir tre små gutter og en lita jente + deg. Ikke noenting farlig. :)

Du må komme! Vi er sikkert rarere enn deg ;)

6871760[/snapback]

jeg kommer ikke hvis ikke jeg får 100% garanti på at jeg får meg noe den kvelden ^^ Yupp, jeg er en skjørtejeger ^^

Lenke til kommentar

Jo, men for å si det slik: Hvis jeg skulle møtt dere, ser jeg liksom ikke for meg at det skal være i festsammenheng første gangen ^^

6871912[/snapback]

Altså. Det blir ikke "PARTY PARTY". Dessuten, på fest sosialiserer man seg!
Lenke til kommentar

Høres bare ut som dårlige unnskyldninger spør du meg. Hvis du ikke vil kan du jo bare si det :ermm:.

Lenke til kommentar

6871912[/snapback]

I denne sammenhengen er det hjemme hos meg som er 26, så det blir relativt "rolig". Litt drikking blir det nok, ok da, Hylo må sikkert legges etter nok whisky, men jeg blir ikke spesielt beruset til vanlig...

Fritt valg, du er uansett hjertelig velkommen :)

Lenke til kommentar

6871872[/snapback]

6871901[/snapback]

Du kan no hvertfal spela :)

Uansett, eg stikker å legger meg... ;)

6871916[/snapback]

Nei, kan egentlig ikke det, du.

hvor ligger stokke egentlig?

6871941[/snapback]

Vestfold, ved Tønsberg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer