Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

1. Dårlig selvtillit

2. Liten

3. Ikke så veldig god i å bli kjent med nye folk.

4. Jeg er rar.

5. Jeg er veldig rar

6. Jeg takler ikke alkohol, røyking, vannvittig med bråk etc.

7. Jeg er veldig veldig veldig rar.

8. En annen grunn

Dette er 8 grunner til at jeg ikke kommer på fest... ^^

6871740[/snapback]

Det der er bare tull hele greia! :) Slutt å ha dårlig selvtillit!

PS: Du glemte å føre opp ærlig da! Det er da positivt!

6871763[/snapback]

Joa, men altså. Jeg er rarere enn rar liksom, også er jeg så unormal, jeg føler meg så sikker på at jeg har et eller annet uoppdaget syndrom...

6871791[/snapback]

HAHA! Det høres jo bare kult ut! :D Du sier du er 16, ser ut som du er 12 og oppfører deg voksent! Det der skjer ikke etter litt alkoholinntak! Give it a shot! Skal du sitte inne å skjemmes hele livet eller? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa, men altså. Jeg er rarere enn rar liksom, også er jeg så unormal, jeg føler meg så sikker på at jeg har et eller annet uoppdaget syndrom...

6871791[/snapback]

Du er ikke rarere enn meg :) Jeg er føkka i hodet :innocent:

Jeg tror ikek noe på at du er unormal, og jeg kan komme å hente deg hvis det er det det står på :)

Lenke til kommentar

Øyh! Ikke diss Stokke! Altså det er liksom 4 dagligvarebutikker her, det vitner jo om litt størrelse... :cool:

Dessuten skjer det mye rart i Stokke... Mener å ha hørt at de skulle ha en øvelse for å sjekke om de var forberedt på radioaktive situasjoner og det å evakuere. :wee:

6871761[/snapback]

Det sier seg selv at i en by som teller, og ser på det som et høydepunkt med nye daglivarebutikker, ikke akkurat er verdens navle. Omringet av åkre er den og.

6871785[/snapback]

Vel... Øh, åkrene er jo tross alt ypperlig å arrangere MGP på eller no... :ermm:

Lenke til kommentar
Ja etter et år der jeg følte alt gikk til helvete, så er det innmari deilig når ting begynner å gå litt min vei. Grattis med jobben, du får kose deg med kjæresten.  :)

6871812[/snapback]

Det er herlig når det kommer en sånn opptur. Og så gleder man seg så mye mer over det enn hva man kanskje hadde gjort ellers.

Takk.. Kjæresten er forøvring nyere enn jobben ;) Hi hi..

Men han kommer ikke før neste helg :(

Lenke til kommentar

6871791[/snapback]

Jeg tror ikek noe på at du er unormal, og jeg kan komme å hente deg hvis det er det det står på :)

6871811[/snapback]

Her har vi jenta som er rarheten sjæl :devil: Nei...hva faen bestemmer om man er rar, da? Så vidt jeg veit passer man inn en eller annen plass uansett. Drit i de andre plassene i tilfelle. Sikkert ikke no dårlig du uansett.

Lenke til kommentar

6871791[/snapback]

6871811[/snapback]

Her har vi jenta som er rarheten sjæl :devil: Nei...hva faen bestemmer om man er rar, da? Så vidt jeg veit passer man inn en eller annen plass uansett. Drit i de andre plassene i tilfelle. Sikkert ikke no dårlig du uansett.

6871835[/snapback]

Diskusjon.no - Forumet med de rare i :wee:

Lenke til kommentar
The Strategy-player, jeg syntes du skal ta deg en tur. Jeg er rar, jeg har en veldig skjev og pen nesevegg, jeg er ikke spesielt smart, men hey!

Sosialt samvær er koselig. :)

6871832[/snapback]

Smart? Ballefaen, du har jobba for å komme deg på skole, iallfall :p Uansett er det ikke viktig å bare være smart. Man må da ha sosiale antenner! "Go home", Lars og mushi. Var ikke de to jentene søte? Synd de aldri fikk se det avisstativet igjen :devil:

Lenke til kommentar

6871791[/snapback]

HAHA! Det høres jo bare kult ut! :D Du sier du er 16, ser ut som du er 12 og oppfører deg voksent! Det der skjer ikke etter litt alkoholinntak! Give it a shot! Skal du sitte inne å skjemmes hele livet eller? ;)

6871801[/snapback]

Nja, ikke hele bare halve. Har prøvd alkohol og det smakte ikke :wee:

Skal du på den beryktede festen forresten? Du bor vel ikke i Stokke?

6871791[/snapback]

6871811[/snapback]

Hvis du ikke tror på meg kommer du til å bli skuffet når du eventuelt møter meg ^^

Men hvor gammel er du, hvor bor du og hva heter du? Kanskje jeg kjenner deg? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...