Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg ordnet problemet. Dere må se til pokker å bruke spoiler og skjul-funksjonen på en korrekt måte. Det er DET som er problemet. At dere klusser til disse funksjonene.

6868819[/snapback]

Hæ? Hvordan går det ann å ødelegge en tråd ved å bruke den feil?

@hylo: ja merkelig nok er vi begge i live :wee: Skal snart bleike håret. Det kan bli gøy.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Det var min skyld at den klikka :ohmy:

UNNSKYLD! har ingen aning om hva det var  jeg gjorde...

6868793[/snapback]

Nå har jeg ordnet problemet. Dere må se til pokker å bruke spoiler og skjul-funksjonen på en korrekt måte. Det er DET som er problemet. At dere klusser til disse funksjonene.

6868819[/snapback]

ha, ha, ha.

Hvis noe jeg skriver i innlegget mitt kan føre til at tråden klikker, så er det forumet det er noe galt med, ikke meg.

Lenke til kommentar

@hylo: ja merkelig nok er vi begge i live :wee: Skal snart bleike håret. Det kan bli gøy.

6868835[/snapback]

Desverre, ja. Men blir denne feilen gjort med vilje av noen så kan jeg garrantere at det vanker spanking fra meg :hrm:
Lenke til kommentar

6868835[/snapback]

Desverre, ja. Men blir denne feilen gjort med vilje av noen så kan jeg garrantere at det vanker spanking fra meg :hrm:

6868855[/snapback]

:devil:

Jeg har aldri tenk å gjøre den "feilen". :innocent:

Lenke til kommentar
ha, ha, ha.

Hvis noe jeg skriver i innlegget mitt kan føre til at tråden klikker, så er det forumet det er noe galt med, ikke meg.

6868851[/snapback]

Ikke nødvendigvis.
Går det ikke ann å gjøre noe med det?At akkurat den settningen bli sensurert bort, forandring i kodene elns?

6868859[/snapback]

Det blir sett på av drift. En av tingene Ueland har på "todo"-lista si :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...