Forumforumforum Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Skjer i helga da? noen som skal noe gøy? 6866907[/snapback] Jeg skal spille fotballkamp, har ikke trent fotball på leeenge. Ellers lekser og konfigurering av server, lap og nettverk. Takk Espen, trenger komplimenter 6866925[/snapback] Velkommen i "vi som har bilde av oss selv som avatar-klubben" EDIT: etter min neste post burde jeg få kake, og en stooort gratulasjon!! Endret 15. september 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Jeg drepte alt av støv og rot på rommet mitt igår...er jeg en slem person? 6866931[/snapback] Tror jeg må nedverdige meg til å vaske og rydde litt når jeg kommer tilbake på hybelen i dag, kan ikke risikere at hybeldinosaurene får hybelen min for seg selv, for så å jobbe seg videre mot totalt verdensherredømme. 6866939[/snapback] Det vil vi ikke, bare ring meg vis du trenger hjelp, så skal jeg komme med min ultra high tech multi tasking super low dynamic ultra fast støvsuger. Den er skikkelig elendig egentlig, tar den blå istedenfor Endret 15. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Godt å høre at jeg kan tilkalle forsterkninger om kampen blir for hard for meg, men jeg håper ikke jeg har latt problemet utvikle seg langt nok til det enda. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nei la oss håpe at det går bra, jævla kjedelig å rydde da, hjelper å sette på litt musikk og smådanse bortover med støvsugeren Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nei la oss håpe at det går bra, jævla kjedelig å rydde da, hjelper å sette på litt musikk og smådanse bortover med støvsugeren Kjenner meg ikke igjen der nei... neeeeidaaa Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nei la oss håpe at det går bra, jævla kjedelig å rydde da, hjelper å sette på litt musikk og smådanse bortover med støvsugeren Kjenner meg ikke igjen der nei... neeeeidaaa 6866965[/snapback] Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Litt musikk? Faen heller, vi snakker Deep Purple på full guffe! Jeg har ikke støvsuger, men jeg er en jævel med vaskekosten. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Joda sitter her i studietida, har noen andre i gruppen min kommet? Neida... Sitter her og prøver å få wine til å kjøre noe windowish. Så lunsj om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg skal utvikle verdens første Hus med integrert støvsuger, taket skal ha mulighet for å opne seg slik at det suger opp all skitt, selvfølgelig må alle møbler vere boltet fast i gulvet og de må også vere utstyrt med 4 punkts sikkerhetsbelte om man skulle ønske å sitte i rommet menst det blir sugd (man får også tak i barneseter), alt avfallet blir selfølgelig kjapt og enkelt samlet i en container som brenner innholdet, om det mot formodning skulle skje at en person blir sugd opp i taket og inn i røret er det ingen vei tilbake, da blir han / hun / den grillet med en temperatur på 600 grader celcius Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Jeg likte ideen din Equerm, tror jeg skal sponse deg med en femmer i startkapital. Endret 15. september 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg likte ideen din Equerm, tror jeg skal sponse deg med en femmer i startkapital. 6866989[/snapback] Takk takk, tenker å melde meg på skaperen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg likte ideen din Equerm, tror jeg skal sponse deg med en femmer i startkapital. 6866989[/snapback] Takk takk, tenker å melde meg på skaperen 6866998[/snapback] Er ikke det litt sent nå? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg likte ideen din Equerm, tror jeg skal sponse deg med en femmer i startkapital. 6866989[/snapback] Takk takk, tenker å melde meg på skaperen 6866998[/snapback] Er ikke det litt sent nå? 6867003[/snapback] Neida, vi lager vår egen tv serie med oppfinnelsen! vi kaller det: Lageren Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Lageren Innovativt til de grader Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Så da lar vi bare vanlige folk komme med sine ideer og presentere dem overfor et fagpanel bestående av to personer med peiling, og en rikmannskjendis? Vinneren får satt ut ideen sin i produksjon? Tror vi er på vei mot noe stort her gutter! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 You'r all lazy as shit! Jeg skal støvsuge nå. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Jeg ble skikkelig fornøyd sånn jeg ommøblerte igår, blei drit bra Det er ingen her jo...KJIPE MENNESKER! Iceman kom tilbake da Endret 15. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg ble skikkelig fornøyd sånn jeg ommøblerte igår, blei drit bra Det er ingen her jo...KJIPE MENNESKER! Iceman kom tilbake da Nå drar jeg også bare for å være jævli med deg. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg ble skikkelig fornøyd sånn jeg ommøblerte igår, blei drit bra Det er ingen her jo...KJIPE MENNESKER! Iceman kom tilbake da Nå drar jeg også bare for å være jævli med deg. 6867100[/snapback] Jeg er så ensom, kunne trengt en klem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg