Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ b-real: fin kåk du har fått deg a?

6864088[/snapback]

Ikke verdens peneste, men den er stor. 78kvm og 2 soverrom og ei dugelig stor stue så jeg klager ikke. Badet er litt lite, det er det eneste minuset, men den ligger i et ganske rolig strøk og har en fin inngang. Skal ta litt bilder osv. etter hvert når man en gang får internett i kåken...

Christ så lenge det er til uke 40 *sukk*

Lenke til kommentar
Omg, fikk så lyst på pils nå...  ååh

6863952[/snapback]

:ermm:

6863986[/snapback]

TeggY:

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

 

6864030[/snapback]

Oki oki. Jeg skal skjerpe meg. :)

Lenke til kommentar
Så digg at foreldrene ikke er hjemme. Trance på fullt :love:

6864107[/snapback]

For å plage naboene eller for å tilfredsstille ørene dine?

6864125[/snapback]

Tilfredsstille ørene med trance? Nå har jeg hørt det og..

6864139[/snapback]

 

funker da det.. Men nå tilfredstiller jeg mine ører med denna sangen http://194.19.98.125/pus/plumbo%20-%20bayer.mp3 Men får bare mer lyst på øl :--(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...