Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser dårlig ut med 3kanten våres Iceman, skal vi gi ho en sjanse til, eller skal vi ditche ho og ta en One on one her ;)

6861872[/snapback]

[programledermodus]

Jeg troooor vi....... Jepp, i dag er vi i det dumsnille hjørnet og gir henne en sjanse til, en stor applaus for mushi folkens!

[/programledermodus]

Lenke til kommentar

*stå og måpe*

Alle liker meg! Livet mitt er endelig full av mening igjen! :w00t:

EDIT: tomatulf: Gå i frysa og ta deg en titt. Det ligger alltids en pizza elns i frysa. Kanskje litt is? Bedre enn chillinøtter i væffal. :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Pokker. Det er ikke sunt å være alene hjemme. Skulle ta meg litt mat. Nå sitter jeg her og slukker sulten med chilinøtter og tyrkisk pepper. :(

6861896[/snapback]

Etter å ha bodd for meg selv i over et år nå har jeg funnet ut at med 2-3 liter Cola og 2-3 poser potetgull, helst med dipp, kan man holde det gående i minst tre dager før man blir sulten.

Lenke til kommentar
Etter å ha bodd for meg selv i over et år nå har jeg funnet ut at med 2-3 liter Cola og 2-3 poser potetgull, helst med dipp, kan man holde det gående i minst tre dager før man blir sulten.

6861920[/snapback]

Man kan leve på kun restaurant-pizza, cola og øl i en uke før magen blir sinna :)

Lenke til kommentar

6861920[/snapback]

Man kan leve på kun restaurant-pizza, cola og øl i en uke før magen blir sinna :)

6861934[/snapback]

Ja, men jeg snakker om sultfølelsen.

Lenke til kommentar

6861920[/snapback]

6861934[/snapback]

Jeg har betennelse i spiserøret, så jeg kan ikke det, går på en streng diett som bestar av sunne og ting som er godt for magen min :hrm:

Vis ikke kan det etse hull i mage sekken og spise røret og jeg kan dø...men det er ikke så farlig! verden hadde blitt en fredelig plass uten en liten adhd unge som meg

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

6861920[/snapback]

6861934[/snapback]

Jeg har betennelse i spiserøret, så jeg kan ikke det, går på en streng diett som bestar av sunne og ting som er godt for magen min :hrm:

6861942[/snapback]

Søren, der røyk øl, grandis og chilinøtter-dietten vi skulle kjøre når du besøkte meg :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...