Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MSN er forsåvidt greit, men IRC er så mye bedre, begrensning på nicklengde er fint. Folk som har tre-linjers nick gjør vinduet så grusomt uryddig.

 

Kanskje jeg skulle forsøke å få inn endel på en skole-kanal :hmm:

6094647[/snapback]

Hvis du har en ordentlig klient kan du forandre på nickene.

Lenke til kommentar
MSN er forsåvidt greit, men IRC er så mye bedre, begrensning på nicklengde er fint. Folk som har tre-linjers nick gjør vinduet så grusomt uryddig.

 

Kanskje jeg skulle forsøke å få inn endel på en skole-kanal :hmm:

6094647[/snapback]

Jeg foretrekker MSN. Nick-begrensning faar du med plus, da kan du ha personlige nick paa alle kontakter.

Lenke til kommentar
MSN er forsåvidt greit, men IRC er så mye bedre, begrensning på nicklengde er fint. Folk som har tre-linjers nick gjør vinduet så grusomt uryddig.

 

Kanskje jeg skulle forsøke å få inn endel på en skole-kanal :hmm:

6094647[/snapback]

Hvis du har en ordentlig klient kan du forandre på nickene.

6094653[/snapback]

 

Jeg vet at det går ann ja, hadde MSN 8 (eller hva den betaen het (som ikke er beta lengre) )som kunne forandre nickene, men da krasjet alt så det holdt.

Forsåvidt er vel Trillian e.l. et bedre valg.

*finne*

Lenke til kommentar
Ja. Tenke seg til. det er TV sent paa kvelden, hvorfor skulle det ikke vaere det tidlig paa morgenen? A-mennesker maa da ha like god tilgang som B-mennesker.

6094651[/snapback]

Det kan jeg skrive under på at de ikke får, det er jo bare dritt på TV om morgenen.

6094675[/snapback]

Du har jo power puff girl, og vetrinærene på animal planet.

Lenke til kommentar
MSN er forsåvidt greit, men IRC er så mye bedre, begrensning på nicklengde er fint. Folk som har tre-linjers nick gjør vinduet så grusomt uryddig.

 

Kanskje jeg skulle forsøke å få inn endel på en skole-kanal :hmm:

6094647[/snapback]

Hvis du har en ordentlig klient kan du forandre på nickene.

6094653[/snapback]

 

Jeg vet at det går ann ja, hadde MSN 8 (eller hva den betaen het (som ikke er beta lengre) )som kunne forandre nickene, men da krasjet alt så det holdt.

Forsåvidt er vel Trillian e.l. et bedre valg.

*finne*

6094669[/snapback]

Det aller meste jeg har proevd av 3.parts msn-programvare har vaert uhyre ustabilt. MSN med plus ftw!

 

Steffyboy: Hva er galt med a-mennesker?

Lenke til kommentar
Jeg begynner da VK1. Hvis jeg maatte begynt paa GK (eller VG1 eller hva pokker) saa ville jeg blitt igjen her nede. Det er ikke vanlig utvekslingsopplegg :)

6093634[/snapback]

Men da har du hoppet over 10. da? (ser du er født i 90).

6094697[/snapback]

Det har jeg absolutt ikke. Jeg startet et aar for tidlig. (i 96. Aaret etter skulle alle begynne naar de var 6 etc.)

Lenke til kommentar
MSN er forsåvidt greit, men IRC er så mye bedre, begrensning på nicklengde er fint. Folk som har tre-linjers nick gjør vinduet så grusomt uryddig.

 

Kanskje jeg skulle forsøke å få inn endel på en skole-kanal :hmm:

6094647[/snapback]

Jeg foretrekker MSN. Nick-begrensning faar du med plus, da kan du ha personlige nick paa alle kontakter.

6094662[/snapback]

Det kan du med Windows Live Messenger også. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...