Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Sånn. Nå har jeg gjort dagens gode gjerning. Skrev på halsbåndet til kattungen sånn at han veit hvor han bor. Hadde vist glemt det :wee:

Ikke mye igjen som må fixes med kattene nå. Den store må vaksineres og den lille må chipmerkes, vaksineres og bli kappet ballene av  :thumbup:

Høres dyrt ut...  :hrm:

6859871[/snapback]

det er dyrt :wee:

Hva skjer folkens?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lol. Var det bare en sikring? ^^

Den er 9 over 2. Kan ikke poste her mer før jeg har sovet. Typen blir sinna på meg :p

Skal se ferdig film og (prøve) å ikke poste på hw. Skal være sterk.

Don't come to the dark side.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
lol. Var det bare en sikring?  ^^

Den er 9 over 2. Kan ikke poste her mer før jeg har sovet. Typen blir sinna på meg  :p

Skal se ferdig film og (prøve) å ikke poste på hw. Skal være sterk.

Don't come to the dark side.

6859977[/snapback]

Var nok bare det ja. Enkelt og greit da gitt. Jaja jeg tar kvelden. Sleten speller

Lenke til kommentar
Slenger meg på den. Nå MÅ hun svare :p

6860016[/snapback]

Også kan vi jo slenge på at Pekki garantert synes det er greit hun prater med meg. Jeg har jo tross alt spandert etpar pils, så litt takknemlighet kan jeg vel forvente :evil:

Edit: Ok da. Jeg er egentlig ikke så ondskapsfull, jeg trenger bare en bedre unnskyldning enn vanlig for å sitte og hore i SO... (Skal opp klokka åtte, så tidlig har jeg ikke vært oppe siden vgs... :blush: )

Edit2: Ha, da har jeg faktisk hjulpet en med ett pc problem. Det hadde jeg virkelig aldri trodd jeg skulle klare :grin:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
avv. skola igjen.

stygge vaskedamene låste oss ut av klasserommet.. men hva hjelper det da vi har egen nøkkel ?

6860207[/snapback]

Nøkkel, hvaslags n00b greier er det da?

Jeg har kort og kode for dørene her jeg ;)

6860226[/snapback]

hhhahahhahaaha, veit du hvor gammel og stygg skola her er ?

Bruker ikke 1 million på å oppgradere låssystemet her da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...