Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn. Nå har jeg gjort dagens gode gjerning. Skrev på halsbåndet til kattungen sånn at han veit hvor han bor. Hadde vist glemt det :wee:

Ikke mye igjen som må fixes med kattene nå. Den store må vaksineres og den lille må chipmerkes, vaksineres og bli kappet ballene av :thumbup:

Høres dyrt ut... :hrm:

Lenke til kommentar

Mye penger som brukes på katt da! :) Chipmerkes å greier..

ok, <nå tror jeg at jeg klikker! Msn listen min er tom, alle kontaktene er slettet! HVA FAEN?!

Edit2: Det var bare msn som tulla litt, relogga og da var alle der! :D Phew! Hva skjer med dere forumtroll da?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Du har sikkert formatert pc'n i søvne :)

Må chipmeke katta. Hvis de dør eller blir borte, og noen ansvarsfulle mennesker finner den får jeg vite det :) Det er verdt 500 kr. En katt lever trossalt 15 år ;)

Men det vil gjøre seriøse innhogg i sosial-støtta :cry:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Du har sikkert formatert pc'n i søvne :)

Må chipmeke katta. Hvis de dør eller blir borte, og noen ansvarsfulle mennesker finner den får jeg vite det :) Det er verdt 500 kr. En katt lever trossalt 15 år ;)

Men det vil gjøre seriøse innhogg i sosial-støtta  :cry:

6859923[/snapback]

Hehe, mister ikke kontaktene dine fordi man formaterer! :) Dessuten er jeg ikke hjemme nå. Jepp, jeg fikk min første katt da jeg var 5-6 år eller noe. Nå bor den hos besteforeldrene mine, og er blitt 15 år gammel! Hercules ftw! :D

PS: Katter er morsomme!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...