Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:w00t: Da var Ipoden en dag gammel. :wee: Digger den enormt.

 

I dag er jeg i lykkerus. Fikk endelig kjøre maskin på skolen. Kjørte bulloser i dag. Caterpillar D5H og en Kamtsu.

Enda en gang viste det seg at størrelsen ikke teller, den lille var bedre å kjøre enn den store. :wee:

 

i morgen er det stikking og nivellering. :hrm:

 

Mens jeg kjedet meg i dag fant jeg noen kule bilder. :wee:

Anleggsmakinførerens hvileplass/røykeplass:

 

 

Er ikke mangen som kommer og ser på arbeidet ditt når du jobber her:

 

 

Finn 1 feil:

 

 

NP: U Can't Touch This - MC Hammer

Lenke til kommentar
Jeg kan selvfølgelig ikke snakke på vegne av alle i verden, nei, men det er litt vanskelig for hele verden å poste sin mening her. :)

Derfor vil "sannheten" aldri komme frem her, siden vi kun er en liten del av verden, av Norge.

6857895[/snapback]

 

HELT enig! :)

Og der er mitt poeng: Det er umulig for noen å si hva hele verden liker. Det er derfor jeg liker å ta opp slike diskusjoner som dette. ;)

Dere ble bare tilfeldig valgt som mål.

6857916[/snapback]

 

Så det du mener her er da at du valgte par folk å diskutere et umulig/uløslig emne? Du bare lekte med oss? Er ikke det på grensen for trakasering/mobbing/hva-enn-nå-det-var i reglene?

Lenke til kommentar
Så det du mener her er da at du valgte par folk å diskutere et umulig/uløslig emne? Du bare lekte med oss? Er ikke det på grensen for trakasering/mobbing/hva-enn-nå-det-var i reglene?

6858175[/snapback]

 

Haha! :!:

Det kan egentlig godt hende. Ring Jarmo, jeg vil legges i jern. :cool:

6858187[/snapback]

 

vet ikke om jarmo er så villig, men jeg kan lett ringe ueland.

Lenke til kommentar
Buhu, jeg tapte diskusjonen. Det har ingetning å si om du vinner en diskusjon på nettet, du er fortsatt en tard, men det får faen meg være grenser på å snike seg unna noe du ikke klarer å overbevise om.

6858237[/snapback]

 

Wow. Kalte du meg nettopp opp?

Personangrep, beviser hvor barnslig du er. Å vinne har ikke noe med saken å gjøre, og for å være helt klinkende ærlig med deg driter jeg i om du er overbevist. Jeg driter i deg og, du betyr ingenting for mitt liv. Om du forsvant fra jordas overflate ville ikke hatt noe å si for meg. Så er vi klar på det? Det er det samme hvem som "vant".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...