Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om noen kikket på Svar til SO5 i OT-baren, viste den 9000 når Smallville postet øverst her.

Altså har Bundy rett.

6094563[/snapback]

 

 

På torsdag 11. var det, Bundy

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6083732

6094531[/snapback]

 

Bandidos-Pelle fikk post 8k :p

6094536[/snapback]

Det sto 8k i ot baren.

 

Se hva jeg skrev.

6094554[/snapback]

 

Bundy

11/05-2006 : 18:46

Post #8001

6094565[/snapback]

[Homer] In your face! [/homer]

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Slettes ikke umulig å skjønne det, da. Se LITT lengre enn din egen nese. 95% av dagens fjortiser/unger har aldri hørt om IRC. Det er gammeldags nå. Og sangen sier både "Båt" og "kanal" i teksten. Båter kjører jo ofte på kanaler. 1+1=2.

6093970[/snapback]

OK. Hvis du hoerer "baat" og "kanal" saa er det greit. Men da skal du lukke oerene ganske godt for alle de andre ordene i teksten...

 

ang. IRC er det merklig.. da jeg gikk i 6/7 klasse hang alle fjortisser på irc på undernet og chattet :o inkl. masse jenter.. nå er det INGEN av de på min egen alder (untatt de som spiller sammen med andre folk)

som henger på irc lenger..

(jeg henger der, bare spammer, og snakker/diskuterer med folk osv..)

 

MSN. Enkelt og greit. IRC er ut, msn er in.

Lenke til kommentar
Elin Tvedt slutter i Frokost-TV :cry:

Da blir man vel nødt til å stå opp til bananer i pyjamas hver dag fremover! :no:

6094548[/snapback]

Nå har jeg hørt det også. Utbrent av å jobbe litt som programleder på morgenkvisten.

6094610[/snapback]

Det er mer arbeid enn du tror aa jobbe i TV. Naar hun i tillegg maa jobbe svaert tidlig paa morgenen saa skjoenner jeg henne godt :)

 

Btw: Smallville som nick, og ser paa bananer i pyjamas. Fantastisk smak paa den gutten :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...