Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

For av de her inne som har uttalt seg, så sier jeg, MrLeftfield, Ø.B, og northgarden at lungemos er bæs.

At lungemos er godt derimot, er det.....skal vi telle med 0? 1? SKal vi si 1, så er vi enige?

6857672[/snapback]

Det er opp til enhver å avgjøre, ser ikke vitsen med å krangle om slikt.

Ja, det er folkeskikk å spise maten man får, men jeg mener at hvis man brekker seg av lukta, så skal man ikke tvinge det i seg. Det gjelder enten man er hjemme, eller på kongebesøk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Opplært?

Ble du oppdratt i militæret, eller hva?

Selvfølgelig spiser jeg allmenn kost, men lungemos har vel blitt mer og mer sjeldent,

og mange barn vokser ikke opp med det lenger, slik som du kanskje gjorde i militæret.

Jeg blir ikke tvunget til å spise maten min, man skal nyte mat, ikke lære seg og like noe man ikke liker.

6857678[/snapback]

Jeg har vokst opp i en helt normal familie, takk. :)

Jeg skal ikke på sesjon før 11.10, så har nok aldri vært i militæret.

MyBigMouth: Har du tenkt til å holde en "avstemning" basert på hva 3 av HW.no's brukere sier? Er vi ikke litt flere her inne tror du? ;)

Også kommer du med det her: "Det var etterpå". Ja og hva så da? Det var jo spørsmålet om jeg ville tatt kyllingfilet over lungemus jeg svarte på. Ôô.

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
For av de her inne som har uttalt seg, så sier jeg, MrLeftfield, Ø.B, og northgarden at lungemos er bæs.

At lungemos er godt derimot, er det.....skal vi telle med 0? 1? SKal vi si 1, så er vi enige?

6857672[/snapback]

Det er opp til enhver å avgjøre, ser ikke vitsen med å krangle om slikt.

Ja, det er folkeskikk å spise maten man får, men jeg mener at hvis man brekker seg av lukta, så skal man ikke tvinge det i seg. Det gjelder enten man er hjemme, eller på kongebesøk.

6857694[/snapback]

Ingen som krangler. Vi diskuterer. Og akkurat nå har Fisk1 sagt at lungemos er godt. Vi er uenige. Vi diskuterer.

Opplært?

Ble du oppdratt i militæret, eller hva?

Selvfølgelig spiser jeg allmenn kost, men lungemos har vel blitt mer og mer sjeldent,

og mange barn vokser ikke opp med det lenger, slik som du kanskje gjorde i militæret.

Jeg blir ikke tvunget til å spise maten min, man skal nyte mat, ikke lære seg og like noe man ikke liker.

6857678[/snapback]

Jeg har vokst opp i en helt normal familie, takk. :)

Jeg skal ikke på sesjon før 11.10, så har nok aldri vært i militæret.

MyBigMouth: Har du tenkt til å holde en "avstemning" basert på hva 3 av HW.no's brukere sier? Er vi ikke litt flere her inne tror du? ;)

Også kommer du med det her: "Det var etterpå". Ja og hva så da? Det var jo spørsmålet om jeg ville tatt kyllingfilet over lungemus jeg svarte på. Ôô.

6857704[/snapback]

Tror du at slike "polls" de har i tv2, db, og vg går utifra alle? Vil ikke lage problemer nå, men slike polls er et uttak fra en viss brukermengde av den nevnte saken.

Lenke til kommentar
Tror du at slike "polls" de har i tv2, db, og vg går utifra alle? Vil ikke lage problemer nå, men slike polls er et uttak fra en viss brukermengde av den nevnte saken.

6857751[/snapback]

Så da antar du at 3 stk. er nok for å gi et korrekt bilde av situasjonen?

Du spør om lungemos er godt, og har tenkt til å la en totalt av 4 stk, det vil si meg inkludert, avgjøre det?

Lenke til kommentar

6857751[/snapback]

Du spør om lungemos er godt, og har tenkt til å la en totalt av 4 stk, det vil si meg inkludert, avgjøre det?

6857763[/snapback]

vi er jo de eneste som diskuterer saken da ^^

Lenke til kommentar

6857751[/snapback]

6857763[/snapback]

Det er 10 brukere i tråden for øyeblikket. Av de 10 har 4 sagt at de ikke liker lungemos, og en har sagt at han liker det. Dette er 5 personer. 10/5=2, Dvs at halvparten av brukerne i tråden har uttalt seg. Holder det?

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
vi er jo de eneste som diskuterer saken da ^^

6857772[/snapback]

Ja, vi er 4 stk. er vi ikke? :hmm:

Men uansett, MyBigMouth ville jo så gjerne ha en avstemning om lungemos var godt eller ikke, og da syns jeg det virker kunstig å bruke 4 stk. som kilder. :)

MyBigMouth: Nei, egentlig ikke. Hvis jeg virkelig ville hatt et svar på om lungemus var godt eller ikke ville jeg hatt en hel del større testgruppe. :)

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Det er 10 brukere i tråden  for øyeblikket. Av de 10 har 4 sagt at de ikke liker lungemos, og en har sagt at han liker det. Dette er 5 personer. 10*5=2, Dvs at halvparten av brukerne i tråden har uttalt seg. Holder det?

6857778[/snapback]

Hæ?

Jeg har aldri smakt lungemos, jeg, men det høres litt ekkelt ut.

Lenke til kommentar
Det er 10 brukere i tråden  for øyeblikket. Av de 10 har 4 sagt at de ikke liker lungemos, og en har sagt at han liker det. Dette er 5 personer. 10*5=2, Dvs at halvparten av brukerne i tråden har uttalt seg. Holder det?

6857778[/snapback]

Hæ?

Jeg har aldri smakt lungemos, jeg, men det høres litt ekkelt ut.

6857797[/snapback]

Common typo.

5.... :innocent:

Lenke til kommentar

Fisk1, jeg tror kun et mindretall av dagens ungdom velger lungemos foran for eksempel taco, og det er av en grunn.

Lungemos smaker ikke godt.

Lungemos høres ekkelt ut, og det er enda mer ekkelt om man tenker på hva man egentlig spiser.

Hamburger høres ikke så ekkelt ut, men det er da ekkelt om man tenker på at man spiser gris?

Om man tenker slik er de fleste matretter like "ille", men fortsatt spiser de fleste taco fremfor lungemos, hvorfor?

Fordi lungemos smaker vondt, og taco smaker godt.

Lenke til kommentar
Fisk1, jeg tror kun et mindretall av dagens ungdom velger lungemos foran for eksempel taco, og det er av en grunn.

Lungemos smaker ikke godt.

Lungemos høres ekkelt ut, og det er enda mer ekkelt om man tenker på hva man egentlig spiser.

Hamburger høres ikke så ekkelt ut, men det er da ekkelt om man tenker på at man spiser gris?

Om man tenker slik er de fleste matretter like "ille", men fortsatt spiser de fleste taco fremfor lungemos, hvorfor?

Fordi lungemos smaker vondt, og taco smaker godt.

6857862[/snapback]

Du syns at lungemos smaker vondt, ikke sant? Kan du da snakke på vegne av alle i hele verden når du sier at lungemos smaker vondt?

Jeg tror ikke det. Jeg har heller aldri påstått at flertallet av ungdom ville valgt lungemos.

Lenke til kommentar

Jeg kan selvfølgelig ikke snakke på vegne av alle i verden, nei, men det er litt vanskelig for hele verden å poste sin mening her. :)

Derfor vil "sannheten" aldri komme frem her, siden vi kun er en liten del av verden, av Norge.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Jeg kan selvfølgelig ikke snakke på vegne av alle i verden, nei, men det er litt vanskelig for hele verden å poste sin mening her. :)

Derfor vil "sannheten" aldri komme frem her, siden vi kun er en liten del av verden, av Norge.

6857895[/snapback]

HELT enig! :)

Og der er mitt poeng: Det er umulig for noen å si hva hele verden liker. Det er derfor jeg liker å ta opp slike diskusjoner som dette. ;)

Dere ble bare tilfeldig valgt som mål.

Lenke til kommentar

6857895[/snapback]

Det faktum at jeg ikke representerer hele verdens befolkning betyr ikke at alle mine uttalelser ikke er sannheter. :cool:

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...