Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eksperimentet må gjøres igjen ja. Neste gang skal du parkere bilen, så vi kan få gitt deg noen øl. Blir urettferdig om du må kjøre  :fun:

6854778[/snapback]

Æsj. ja det er kjipt å være sjåffør. :cry:

6854784[/snapback]

Det er kult å ha sjåfør :)

6854795[/snapback]

He he, fordelen med å ha for dårlig syn til å ta lappen, en kan alltid drikke og ingen spør deg om å være sjåfør :D:innocent:

Lenke til kommentar
Det er kult å ha sjåfør  :)

6854795[/snapback]

TAXI

Fylla har skylda. :whistle:

6854810[/snapback]

Taxi er dyrt, det var iallefall konklusjonen jeg og en kamerat kom fram til da vi heller stavret oss drita fulle de seks kilometrene hjem, nedover skauen i dress og pensko ved firetida om natta her en søndagsmorgen.

Ja, jeg skled selvfølgeligpå en stein og forårsaket et akutt behov for rens av dressen rett før jeg var hjemme. :D

Lenke til kommentar

6854795[/snapback]

TAXI

6854810[/snapback]

Morsomt å være sjåfør innimellom. Fulle folk blar opp mye pæng :thumbup:.

6854822[/snapback]

Jeg fikk 2000 for å rygge 3 km...Lett tjente cash :D

6854831[/snapback]

da syns jeg du skal ta deg råd til å fly til Oslo og ta toget til Ski og spandere en middag med whiskey til desserd etterpå. "OKILOL" xD

Lenke til kommentar
Taxi er dyrt, det var iallefall konklusjonen jeg og en kamerat kom fram til da vi heller stavret oss drita fulle de seks kilometrene hjem, nedover skauen i dress og pensko ved firetida om natta her en søndagsmorgen.

Ja, jeg skled selvfølgeligpå en stein og forårsaket et akutt behov for rens av dressen rett før jeg var hjemme.  :D

6854836[/snapback]

Da er det godt rens av dressen nesten ikke koster noe :grin:

Lenke til kommentar

Liker ikke være sjåffør. Alle jeg kjenner betaler meg polakk-lønn og forventer at ejg gidder å sitte oppe til kl 5 bare for å vente på dem. Det værste er når du skal hente noen på byen og de bruker først 15 mkin på å finne bilen (selv om du står AKKURAT samme sted hver gang) og rundt 20 bare på å komme seg inn og få satt seg.

Kunne ønske jeg ikke hadde lappen i helgene, :cry: Selv om jeg ikke har bil, får de meg til å kjøre.

Lenke til kommentar

Ja, jeg skled selvfølgeligpå en stein og forårsaket et akutt behov for rens av dressen rett før jeg var hjemme.  :D

6854836[/snapback]

Da er det godt rens av dressen nesten ikke koster noe :grin:

6854847[/snapback]

Vi etterlot den hjemme og rømte tilbake til hybelen i håp om at min kjære far betaler den "ubetydelige" kostnaden vi :innocent:

Lenke til kommentar

6854795[/snapback]

TAXI

6854810[/snapback]

Morsomt å være sjåfør innimellom. Fulle folk blar opp mye pæng :thumbup:.

6854822[/snapback]

Jeg fikk 2000 for å rygge 3 km...Lett tjente cash :D

6854831[/snapback]

da syns jeg du skal ta deg råd til å fly til Oslo og ta toget til Ski og spandere en middag med whiskey til desserd etterpå. "OKILOL" xD

6854840[/snapback]

Du kan møte meg på gardermoen kan vi ta en romantisk middag noe ala The Terminal :dribble:

Lenke til kommentar
Liker ikke være sjåffør. Alle jeg kjenner betaler meg polakk-lønn og forventer at ejg gidder å sitte oppe til kl 5 bare for å vente på dem. Det værste er når du skal hente noen på byen og de bruker først 15 mkin på å finne bilen (selv om du står AKKURAT samme sted hver gang) og rundt 20 bare på å komme seg inn og få satt seg.

Kunne ønske jeg ikke hadde lappen i helgene, :cry: Selv om jeg ikke har bil, får de meg til å kjøre.

6854851[/snapback]

Er som regel sånn, de kommer aldri på riktig sted til riktig tid :innocent:. Hvis jeg venter på dem i Drammen så kommer det gjerne opp til 10-15 stk iløpet av 10min som vil ha pirattaxi. Noe som er litt plagsomt :ohmy:.

Lenke til kommentar

Er som regel sånn, de kommer aldri på riktig sted til riktig tid  :innocent:. Hvis jeg venter på dem i Drammen så kommer det gjerne opp til 10-15 stk iløpet av 10min som vil ha pirattaxi. Noe som er litt plagsomt  :ohmy:.

6854875[/snapback]

Ja. er spess kjipt for meg som er jente og alltid henter folk alene. Jeg kan ikke kjøre dem selv om de vifter med tusenlapper :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...