Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

slikt sprer seg ;) Og når de blir like mentalt forstyrra som deg, så blir de enige med alt du sier :p Fordi "it makes sence" hehe

6854225[/snapback]

lol sant det. Fatter begynner nesten å grine hver gang jeg sier nei til middag fordi jeg ikke orker ^^ Han tror jeg har det så grusomt da. Tror jeg er god til å spre sykdommen rundt :)

 

 

EDIT:

 

Kan noen finne ut hvor hele denne artikkelen er trykket? MÅ lese den!

 

EDIT2: I can seeee you mr. pjokk!

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I'm here puuusss :grin:

 

Fant noe til deg, derfor tok det litt tid før jeg sa noe! :)

6854265[/snapback]

Konge! Takk for linken :grin:

 

Må kjøpe bladet. :innocent:

 

Hvordan går det med deg da?

 

 

@Iceman™: selvfølgelig kan jeg ta over ansvaret :)

 

 

EDIT: "The issue - Max Power May issue on sale Monday 24th April"

 

Føkk. Får sette ut annonse på 200sx forumet elns ^^

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Konge! Takk for linken :grin:

 

Må kjøpe bladet.  :innocent:

 

Hvordan går det med deg da?

 

 

@Iceman™: selvfølgelig kan jeg ta over ansvaret :)

6854282[/snapback]

 

Vurderer å skrive en cv idag, har ennå ikke begynt å søke jobber... Bare etpar uker til jeg blir arbeidsledig :w00t:

 

Du da? Liv i kongeriket?

Lenke til kommentar

Du da? Liv i kongeriket?

6854297[/snapback]

Her er det prty! :w00t:

 

Kjeder meg litt og har værken røyka eller spist siden jeg sto opp, så tenkte jeg skulle traske ut for en røyk når dere minst forventer så jeg ikke legger opp til at noen skal gjøre noe bøll. :mad:

 

*ta vikar-hoved-spam-jobben alvorlig*

Lenke til kommentar
Men da må du røyke foran pc'en, eller bare slutte. Skal du være hoved-spammer her må du henge med!  :evil:

6854329[/snapback]

Jeg er jente så jeg klarer både å være ute å røyke og sitte her å spamme på en gang :tease:

 

 

WTF?! er dealen med det jævla reinsdyret? Avisene går jo helt amokk med den historien. Og en annen ting er navnene de finner opp til ting. Lommemannen, reinsdyrmannen og solhattmannen :nei: Herregud.

Lenke til kommentar
neida, jeg kommer bare å tvangsinnstallerer windows ME på alle boksene dine :D innklusiv mobilen

6853986[/snapback]

 

Det er forbud å komme med så alvorlige trusler mot andre brukere her i huset.

50% warn og et års utestengelse. ;)

6854049[/snapback]

 

Takk O allmektige jarmo, jeg bøyer meg i støvet så snart jeg finner noe *gå ut på leting etter støv*

6854075[/snapback]

og akkurat når jeg skrev det over, fikk jeg selvfølgelig et høyt prioritet problem fra kunden vi gir support til, som gjorde at jeg ikke kunne gjøre noe annet enn å jobbe med den fra da til nå :/ men nå ser det ut som ting er på plass igjen så :-)

Lenke til kommentar
Men da må du røyke foran pc'en, eller bare slutte. Skal du være hoved-spammer her må du henge med!  :evil:

6854329[/snapback]

Jeg er jente så jeg klarer både å være ute å røyke og sitte her å spamme på en gang :tease:

 

 

WTF?! er dealen med det jævla reinsdyret? Avisene går jo helt amokk med den historien. Og en annen ting er navnene de finner opp til ting. Lommemannen, reinsdyrmannen og solhattmannen :nei: Herregud.

6854346[/snapback]

 

Pfft. Det var mye skryt på en gang :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...