Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

ang. IRC er det merklig.. da jeg gikk i 6/7 klasse hang alle fjortisser på irc på undernet og chattet :o inkl. masse jenter.. nå er det INGEN av de på min egen alder (untatt de som spiller sammen med andre folk)

som henger på irc lenger..

(jeg henger der, bare spammer, og snakker/diskuterer med folk osv..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg gjøre lekser *poff*

6093975[/snapback]

Takk for påminnelsen.

Jeg blir bare for distre foran PCen :p

6093980[/snapback]

Man gjør ikke lekser på på en lørdag! :nei: Kom dere ut og lek i det fine været!

EDIT: Men nå stikker jeg og spiser. Hadebra!

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

I.A.G.: Jeg er nødt, i går fikk jeg vite at K&H-karakter skulle vurderes på mandag, jeg trodde det var om to uker. :p

Men det er tross alt ikke noe veldig tørt, bare noe utstillingsgreier, bruker bare Rasterbator ^^.

Forsåvidt kunne jeg gitt blaffen i leksene, jeg klarer meg fint med en firer i K&H, men jeg vil levere noe.

Lenke til kommentar
*Argh*

Ta selvmord, har glemt det jævla arket.

Noen som vil henge meg, smashe en stein inn i hodet mitt, drukne meg, stikke nåler inni meg, brenne meg, droppe en ku på meg, kaste meg ut av et fly, begrave meg med insekter evt andre metoder?

6094045[/snapback]

Jeg kan voldta deg sånnat du får psykiske problemer og tar selvmord ved og hoppe foran drammenstoget? :)

Lenke til kommentar
*Argh*

Ta selvmord, har glemt det jævla arket.

Noen som vil henge meg, smashe en stein inn i hodet mitt, drukne meg, stikke nåler inni meg, brenne meg, droppe en ku på meg, kaste meg ut av et fly, begrave meg med insekter evt andre metoder?

6094045[/snapback]

With pleasure, Sir.

*skave av kjøttflis for kjøttflis på Patrick.M i Zalman-viften min, imens jeg setter på tung, svensk heavy metal*

Og det er ikke sjeldent jeg glemmer ting og tang heller.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

6094045[/snapback]

Gjerne. Når passer det for deg?

Lenke til kommentar
Trenger mer konsentrasjon til Algebra, og i dette bråke huset går det ikke.

Gjør det i kveld jeg, rundt klokka 8.

----

Noen som skal se Signs? Diggeste filmen.

6094098[/snapback]

Jeg trur jeg skal se Sign, har aldrig sett den :). Åsså skal jeg se Big Mommas House 2 å Blue Streak( Blue Strik) eller hva den heter...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...