Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg gjøre lekser *poff*

6093975[/snapback]

Takk for påminnelsen.

Jeg blir bare for distre foran PCen :p

6093980[/snapback]

Man gjør ikke lekser på på en lørdag! :nei: Kom dere ut og lek i det fine været!

EDIT: Men nå stikker jeg og spiser. Hadebra!

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

I.A.G.: Jeg er nødt, i går fikk jeg vite at K&H-karakter skulle vurderes på mandag, jeg trodde det var om to uker. :p

Men det er tross alt ikke noe veldig tørt, bare noe utstillingsgreier, bruker bare Rasterbator ^^.

Forsåvidt kunne jeg gitt blaffen i leksene, jeg klarer meg fint med en firer i K&H, men jeg vil levere noe.

Lenke til kommentar
*Argh*

Ta selvmord, har glemt det jævla arket.

Noen som vil henge meg, smashe en stein inn i hodet mitt, drukne meg, stikke nåler inni meg, brenne meg, droppe en ku på meg, kaste meg ut av et fly, begrave meg med insekter evt andre metoder?

6094045[/snapback]

Jeg kan voldta deg sånnat du får psykiske problemer og tar selvmord ved og hoppe foran drammenstoget? :)

Lenke til kommentar
*Argh*

Ta selvmord, har glemt det jævla arket.

Noen som vil henge meg, smashe en stein inn i hodet mitt, drukne meg, stikke nåler inni meg, brenne meg, droppe en ku på meg, kaste meg ut av et fly, begrave meg med insekter evt andre metoder?

6094045[/snapback]

With pleasure, Sir.

*skave av kjøttflis for kjøttflis på Patrick.M i Zalman-viften min, imens jeg setter på tung, svensk heavy metal*

Og det er ikke sjeldent jeg glemmer ting og tang heller.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Trenger mer konsentrasjon til Algebra, og i dette bråke huset går det ikke.

Gjør det i kveld jeg, rundt klokka 8.

----

Noen som skal se Signs? Diggeste filmen.

6094098[/snapback]

Jeg trur jeg skal se Sign, har aldrig sett den :). Åsså skal jeg se Big Mommas House 2 å Blue Streak( Blue Strik) eller hva den heter...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...