AiKi Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Botten Anna ble årets The Gathering sang, og årets russesang også. Det hjelper fælt når alle på TG kommer hjem og sprer den. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Botten Anna ble årets The Gathering sang, og årets russesang også.Det hjelper fælt når alle på TG kommer hjem og sprer den. 6093902[/snapback] Hehe. ah, sett altfor mye simpsons nå. Men orker ikke gjøre noe annet heller. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Thats no excuse. Sangen er GAMMEL! 6093856[/snapback] 6093859[/snapback] Hørte den ikke ordentlig før i forrige uke jeg heller... 6093874[/snapback] Lær deg å quote! 6093878[/snapback] Du og! Fiksa nå... EDIT: Stygge quote! 6093895[/snapback] Jeg gjorde det med vilje da, derfor jeg satt smylien etter... Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Den var populær her før TG og russetiden. Hm, tror Lørenskog får med seg trenden først . :!: Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Å herregud, jeg søkte litt rundt på Basshunter, for å laste ned noen sanger, så kom jeg over "Basshunter - Båten Anna" , folk som har rename sangen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Alt annet den karen har, suger som Anna Nicole Smith! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Å herregud, jeg søkte litt rundt på Basshunter, for å laste ned noen sanger, så kom jeg over "Basshunter - Båten Anna" , folk som har rename sangen. 6093922[/snapback] Mhm, så den her på maskinen, min søster trodde også at det var en båt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg jogger til trance sanger. Av en eller annen grunn så gir det meg mer energi. Kan noen fortelle meg hvordan han fikk Botten Anna populær? :| 6093898[/snapback] The Gathering! 6093899[/snapback] før the gathering div. nettradioer spillte den, og folk ønsket å høre den.. Den ble spredd rundt på tg, alle spillte den der.. Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 lastet ned Nick Lachey - What's left of me. Den var faktisk bra. Dere kommer til å spy av sangen, men aw. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg gjorde det med vilje da, derfor jeg satt smylien etter... 6093911[/snapback] [/quote.] OK, da! ... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 For dere som vil granske teksten litt: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jag känner en botHon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot. Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot, som alltid vaktar alla som är här, och som ser till att vi blir utan besvär. Det finns ingen take-over som lyckas. Kom ihåg att det är jag som känner en bot. En bot som ingen ingen annan slår Och hon kan kicka utan att hon får Hon gör sig av med alla som spammar Ja ingen kan slå våran bot ----- Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot. Då kom den dagen jag inte trodde fanns Den satte verkligen kanalen ur balans Jag trodde aldrig att jag hade så fel Men när Anna skrev och sa Jag är ingen bot Jag är en väldigt, väldigt vacker tjej, som nu tyvärr är väldigt främmande för mig. Men det finns inget som behöver förklaras, för i mina ögon är hon alltid en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot, som alltid vaktar alla som är här, och som ser till att vi blir utan besvär. Det finns ingen take-over som lyckas. Kom ihåg att det är jag som känner en bot, en bot som ingen ingen annan slår, och hon kan kicka utan att hon får. Hon gör sig av med alla som spammar. Ja, ingen kan slå våran bot! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Ja. Hvorfor? 6093574[/snapback] Bare det at han lagde brukeren sin i går, kom rett til OT-Baren og SO5 6093744[/snapback] Det er ikke noe tull altså, jeg kjenner ham IRL. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Jaja. Dere er kjedelige. snakker om ting jeg ikke kjenner til Saa jeg stikker. Kos dere enn saa lenge. *hoppepaa* Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Tror jeg fordufter jeg også.. hvertfall på butikken og handler.. kanskje en tur til mormor & morfar som bor et par mil borti her.. Litt kjett på scooter men :S scootern er ikke helt i form eller, så tror det ikke er så lurt å dra laaangt :S Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 For dere som vil granske teksten litt: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jag känner en botHon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot. Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot, som alltid vaktar alla som är här, och som ser till att vi blir utan besvär. Det finns ingen take-over som lyckas. Kom ihåg att det är jag som känner en bot. En bot som ingen ingen annan slår Och hon kan kicka utan att hon får Hon gör sig av med alla som spammar Ja ingen kan slå våran bot ----- Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot. Då kom den dagen jag inte trodde fanns Den satte verkligen kanalen ur balans Jag trodde aldrig att jag hade så fel Men när Anna skrev och sa Jag är ingen bot Jag är en väldigt, väldigt vacker tjej, som nu tyvärr är väldigt främmande för mig. Men det finns inget som behöver förklaras, för i mina ögon är hon alltid en bot Hon heter Anna. Anna heter hon, och hon kan banna banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal. Jag vill berätta för dig att jag känner en bot, som alltid vaktar alla som är här, och som ser till att vi blir utan besvär. Det finns ingen take-over som lyckas. Kom ihåg att det är jag som känner en bot, en bot som ingen ingen annan slår, och hon kan kicka utan att hon får. Hon gör sig av med alla som spammar. Ja, ingen kan slå våran bot! 6093937[/snapback] Hvordan det er fysisk mulig aa tro det der handler om en baat er for meg ubegripelig, menmen. Huff. *poff* Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 hehe, samme sier jeg og der ja, der kom Botten Anna på nettradioen jeg hører på Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Slettes ikke umulig å skjønne det, da. Se LITT lengre enn din egen nese. 95% av dagens fjortiser/unger har aldri hørt om IRC. Det er gammeldags nå. Og sangen sier både "Båt" og "kanal" i teksten. Båter kjører jo ofte på kanaler. 1+1=2. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Den var populær her før TG og russetiden. Hm, tror Lørenskog får med seg trenden først . :!: 6093915[/snapback] da lurer jeg på hvilken del av lørenskog du er fra, siden ingen av vennene mine hadde hørt den før tg... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Nå skal jeg gjøre lekser *poff* Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Nå skal jeg gjøre lekser *poff* 6093975[/snapback] Takk for påminnelsen. Jeg blir bare for distre foran PCen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg