Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

uhm. Det der var en....lang vei :p Nesten så det er best å dra til moss og ta ferja over elns.

6848318[/snapback]

Det er det. Går buss fra horten til tønsberg hver halvtime. Døra mi er alltid åpen :)

 

Fikk ikke gulesider til å skjønne at jeg skulle ta ferja. :hrm: Fort deg å dra så kanskje du treffer på hylo. Han jobber på moss-båten idag. :!:

Lenke til kommentar
aha, det har jeg ikke kranglet med dem om, men det er i alle fall folketrygdlovens §§ 10-8 -10-15, som er interessant, det de sikkert kommer til å krangle på er om 'arbeidsevnen er nedsatt med minst halvparten' som det så fint heter i loven. Og om den i så fall er redusert pga. av noe som loven aksepterer 'funksjonsnedsettelse som klart skyldes sykdom, skade eller lyte. Arbeidsuførhet som skyldes sosiale eller økonomiske problemer o.l., gir ikke rett til rehabiliteringspenger.'

 

Det værste med trygdekontoret er at de (speseilt på små steder) ikke har god nok peiling på lovverket, og derfor "kaster terning" :(

6848209[/snapback]

Tror jeg kommer under begge grupper. Er usikker. Vanskelig det her. Skal ha med meg dama fra sosialen som ordner alt av papirer og ringer å fixer ting for meg. Jeg har slave på sossen :wee: Håper hun har litt peil, selv om hun fortsatt sikkert tror jeg er narkis :roll: Gruer meg sykt mye. Kjenner magen nesten velter seg.

6848236[/snapback]

Tror jeg på, jeg har kranglet i alt for mange år med trygdekontor, sosialen, a-etat, hjelpemidelsentralen (pga. at jeg er synshemmet) hadde jeg hatt 100 kroner per time hadde jeg vært rik i dag :p

 

De blir aldri noe bedre, med mindre man veit hva man vil og veit hva man har krav på :p

 

Lykke til i alle fall :)

Det går sikkert bra, du har jo med deg ei fra sosialn som ikke har lyst å betale deg spenn lenger :w00t:;):yes::cool:

Lenke til kommentar

 

uhm. Det der var en....lang vei :p Nesten så det er best å dra til moss og ta ferja over elns.

6848318[/snapback]

Det er det. Går buss fra horten til tønsberg hver halvtime. Døra mi er alltid åpen :)

 

Fikk ikke gulesider til å skjønne at jeg skulle ta ferja. :hrm: Fort deg å dra så kanskje du treffer på hylo. Han jobber på moss-båten idag. :!:

6848331[/snapback]

 

for all del ikke virke frekk eller noe, men jeg tror jeg tar det en annen dag :p kanskje i ferien eller noe, når jeg er mindre opptatt med skole og alt annet :|

 

Men NUH drar jeg hjemover. Preikes!

Lenke til kommentar
Krage83, har jeg sagt hvor høyt jeg elsker avataren din?

6848366[/snapback]

Nei, men takk :-)

 

Takk krage :) Du er i værtfall syk på en måte som er litt lettere å se/bevise. Håper jeg slipper å sitte å skjelle ut folk igjen fordi de presser meg til å jobbe når jeg veit jeg ikke får til. Tror sossen er lei meg nå. Har vært der i 1,5år nå.

6848373[/snapback]

Desverre er jeg "bare" svaksynt, så saksbehandlere rundt om kring klarer ikke helt å forstå situvasjonen, fordi jeg hverken har hvit stokk eller bikkje :p

Men alikevel kan jeg ikke kjøre bil, og blir utrolig sliten av å lese en halv side med liten skrift :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...