Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff stakkars deg, de folka er skumle!

Skumle skumle skumle folk!

6848013[/snapback]

Skumle? :dontgetit::hm:

Ikke si sånn da. Er skummelt nok på sosialen. Hvordan skummel?

6848071[/snapback]

Av typen flisespikkende, tolker regelverket til det værste for deg, utrolig treige (aetat er raske i forhold).

Umulig å treffe riktig vedkommende på telefon. Samt at de nå driver å legger om for å bli samme etat som aetat og sossen... :no:

Lenke til kommentar
Av typen flisespikkende, tolker regelverket til det værste for deg, utrolig treige (aetat er raske i forhold).

Umulig å treffe riktig vedkommende på telefon. Samt at de nå driver å legger om for å bli samme etat som aetat og sossen...  :no:

6848091[/snapback]

*redd*

Jeg kommer til å dø.

Lenke til kommentar
Ok. Nå er offisiellt alle buksene mine for store. Den jeg har på meg nå holdt på å dette av da jeg var ute å henta posten  :dontgetit: Shit ass.

Vondt i magen har jeg også. *klage*

6848130[/snapback]

*kosepå*

Går nok bra skal du se, personlig liker jeg når bukser detter av folk ;)

Lenke til kommentar

Umulig å treffe riktig vedkommende på telefon. Samt at de nå driver å legger om for å bli samme etat som aetat og sossen...  :no:

6848091[/snapback]

*redd*

Jeg kommer til å dø.

6848097[/snapback]

En bør ha en viss peiling på rettighetene sine når en prater med dem, folketrygdloven er i så måte fint lesestoff, den er å finne på www.lovdata.no

Kan jeg spørre hva du skal prate med trygdekontoret om?

*Har kranglet med trygdekontoret omentrent hele livet*

Lenke til kommentar

En bør ha en viss peiling på rettighetene sine når en prater med dem, folketrygdloven er i så måte fint lesestoff, den er å finne på www.lovdata.no

Kan jeg spørre hva du skal prate med trygdekontoret om?

*Har kranglet med trygdekontoret omentrent hele livet*

6848156[/snapback]

Rehabiliteringspenger tror jeg. Veit ikke hva det er engang :wee: Har vært sykemeldt i 4-5 mnd nå¨og er i behandling så skal snakke med dem.

Bor i tønsberg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...