Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva faen, dere fortsatte å skrive uten meg mens jeg skrudde kopimaskiner sønder og sammen  :cry:

6847381[/snapback]

Trodde du virkelig at hele SO5 snurret rundt deg? :cool::D:tease:

6847405[/snapback]

 

Jeg var sikker på at mellom 0815 og 1515 på ukedager så var det sånn, men jeg tok feil, for første gang i mitt liv tok jeg feil, aner du hvordan det sliter på en plaget sjel som meg? :cry:

Lenke til kommentar
Det bare fordi du er så svett at dine største muskelgrupper ligger i fingrene, og i håndleddet.

6847293[/snapback]

Det har seg slik at jeg er ganske liten og sped, likevel må jeg leve opp til de samme kravene som de sprekere guttene som attpåtil er 20 centimeter høyere enn meg, er det rettferdig?

 

Du må være god for å nå tåppen, men det har seg sånn at de som er god i faget også gir mye. De har oftere en positivere innstilling en sånne som deg.

 

Om man gjør sitt beste, å forbedrer seg så er det ingenting i veien for at enhver elev skal klare en 5er. Jeg er et levende bevis på det. Om dette ikke er tilfelle må du ta opp det med skolestyre å få fram at læreren er en komplett idiot.

Jeg gjør mitt beste, og i aktiviterer som ikke krever stor styrke og utholdenhet, men fokuserer mer på koordinasjon kan jeg gjøre det veldig bra. Desverre for meg ligger nesten alt av vurderingsgrunnlag i styrke og utholdenhet, ikke i badminton og bordtennis.

Lenke til kommentar

Hva er det som forårsaker all denne nedetiden?

Noen som vet?

 

En server begynner å få en stygg hoste, og bestemmer seg for å avspasere, noe som oppleves som særdeles traumatisk for forumbrukerne. Dette aktiverer en alarm, og en svær lyskaster på toppen av Postgirobygget viser HW-logoen på månen. Det er alltid skyfritt og fullmåne i krisesituasjoner, selvsagt. Ut av en hemmelig hule fyker den über-raske HW-bilen, trimmet og overklokket av Ueland selv. 20Ghz dual core med 1TB minne, surround og LCD-skjermer i baksetet med CS for å holde HW-soldatene fokusert. Sirenene høres på lang avstand: "LOLOLOLOL!!1". Verken enveiskjøringer eller røde lys stopper HW-bilen, for her må man være raske, det handler tross alt om livet til tusenvis av HW-disipler. Med nøye plassert sprengstoff flyr døra til bygningen i fillebiter, og de kjemper seg opp trappene til øverste etasje, for onde h4xx0rz med über-skillz har kødda med heisen. Inn i serverrommet flyr Ueland i full fart, og bruker sine über-skillz til å få forumet oppegående, 1 sekund før den første forumbrukeren tar livet sitt ved å henge seg fra en TP-kabel. Når de kommer ut igjen høres jubelen fra en enorm folkemasse, holdt på avstand av tungt bevæpnet politi, og et blitzregn uten like fra verdens presse. It's all in a days work..

 

Håper virkelig det er slik de trer frem når slikt skjer :p

Lenke til kommentar
Folk på skolen er så latterlig late.

 

Jeg fatter ikke att det går ann å være så lat på skolen, jeg blir irritert. Det provoserer meg når for syter for at skolen er vanskelig og kjedelig. Bare bortskjemt sutter.

6847268[/snapback]

Jeg er ikke den som syter og ikke gjør noe. Blir bare forbanna når det blir så mye å gjøre. Stress.

 

6847293[/snapback]

Stress ? Om du går skole har du aldri følt stress eller forpliktelser.

Er det ikke stressete og forpliktende med skolen? Greit nok, ingen skyter deg om du ikke gjør skolearbeidet, men det er _MYE_ skolearbeid å gjøre (mer enn de fleste som jobber har), og hvis du feiler utdanningen din er livet ditt ganske ødelagt. Vil si at det er ganske stressende og stort press.

Åssen kan gyme være meningsløst ? Du lærer jo om kosthold, det er jo noe av det viktigste du lærer. Du må jo vite hvordan du skal kunne ta vare på kroppen din. Dessuten har ingen vondt av litt trening.

6847283[/snapback]

Vi trenger ikke å bli dullet med av skolen, det er foreldrenes oppgave, og gym er et utrolig urettferdig fag, det krever jo flere år med "forberedelser" for å oppnå en god karakter. For ikke å snakke om det faktum at gymkarakteren teller like mye som alle de andre karakterene.

6847297[/snapback]

 

Du må være god for å nå tåppen, men det har seg sånn at de som er god i faget også gir mye. De har oftere en positivere innstilling en sånne som deg.

 

Om man gjør sitt beste, å forbedrer seg så er det ingenting i veien for at enhver elev skal klare en 5er. Jeg er et levende bevis på det. Om dette ikke er tilfelle må du ta opp det med skolestyre å få fram at læreren er en komplett idiot.

6847298[/snapback]

Absolutt ikke. Jeg gjør bestandig mitt beste, jeg klager _aldri_ på det vi skal gjøre, og er med så mye jeg klarer. Det er de flinke og atletiske som klager hvis vi driver med "feil" sport.

Jeg mener man kan ha dobbelt så mye gym, men ikke karakter. Før dobbelt fravær fra gymtimene (er du borte en time, teller det to), men kun "bestått" eller "ikke bestått" som karakter. Hvorfor skal en dårlig gymkarakter ødelegge mine muligheter til å bli advokat, lege, realist eller veterinær?

Jeg er jævlig lei av at alle dere som har jobb, uansett hvor ubetydelig liten dårlig betalt fillejobb det er, skal hakke på de som faktisk gidder å bry seg om utdanningen.

Lenke til kommentar
Kunne utdypet det litt mer med f.eks. "Nå har vi 2 timer norsk, der vi skal ha ett framlegg om Henrik Ibsen, jeg er nervøs som bare det. Er ikke så flink til dette, noe som har tips ?"

6847403[/snapback]

 

Neh da blir det jo support og det er ikke lov :p

6847406[/snapback]

Skjerp deg.

 

Ønsker at en moderator tar tak i problemet her i SO5. Det er alt for mange skolebarn som får spamme vilt irundt seg, utenatt noen tørr å si ifra.

 

Jeg har ikke fasiten på hva som skal gjøres, jeg bare mener noe bør gjøres.

Lenke til kommentar
Hva faen, dere fortsatte å skrive uten meg mens jeg skrudde kopimaskiner sønder og sammen  :cry:

6847381[/snapback]

Trodde du virkelig at hele SO5 snurret rundt deg? :cool::D:tease:

6847405[/snapback]

 

Jeg var sikker på at mellom 0815 og 1515 på ukedager så var det sånn, men jeg tok feil, for første gang i mitt liv tok jeg feil, aner du hvordan det sliter på en plaget sjel som meg? :cry:

6847407[/snapback]

Vel om det er sant var det jammen på tide, om det sliter på deg, ta en tur til hjærne-doktorene :D

Lenke til kommentar
På samme måte synes jeg det er for lite likestilling i gymfaget. Jeg skjønner at jenter vil ha problemer med vektløftning, men når det kommer til løping blir alt bare banalt. De veier mindre, og har ingen grunn til å få så gode krav som de får. Sier ikke at det ikke må være forskjell, men bare det at forskjellen er for stor...

6847317[/snapback]

Helt enig, men du kan trøste deg med at der er verre i Frankrike. Jeg og en venninne sprang 1500 meter _nøyaktig_ like fort. Jeg fikk 10/20, hun fikk 18.5/20.

Lenke til kommentar
På samme måte synes jeg det er for lite likestilling i gymfaget. Jeg skjønner at jenter vil ha problemer med vektløftning, men når det kommer til løping blir alt bare banalt. De veier mindre, og har ingen grunn til å få så gode krav som de får. Sier ikke at det ikke må være forskjell, men bare det at forskjellen er for stor...

6847317[/snapback]

Helt enig, men du kan trøste deg med at der er verre i Frankrike. Jeg og en venninne sprang 1500 meter _nøyaktig_ like fort. Jeg fikk 10/20, hun fikk 18.5/20.

6847440[/snapback]

 

Hvordan var det med innsatsen da ?

 

Veit ikke helt hvordan det er med lærerplanen i frankrike jeg men.

Lenke til kommentar
På samme måte synes jeg det er for lite likestilling i gymfaget. Jeg skjønner at jenter vil ha problemer med vektløftning, men når det kommer til løping blir alt bare banalt. De veier mindre, og har ingen grunn til å få så gode krav som de får. Sier ikke at det ikke må være forskjell, men bare det at forskjellen er for stor...

6847317[/snapback]

Helt enig, men du kan trøste deg med at der er verre i Frankrike. Jeg og en venninne sprang 1500 meter _nøyaktig_ like fort. Jeg fikk 10/20, hun fikk 18.5/20.

6847440[/snapback]

 

Hvordan var det med innsatsen da ?

 

Veit ikke helt hvordan det er med lærerplanen i frankrike jeg men.

6847454[/snapback]

Dette var snakk om karakteren for selve springingen. Fikk 13 det trimesteret, hun 17. Hun ble altså trukket ned for innsats, jeg ble trukket opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...