Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk på skolen er så latterlig late.

Jeg fatter ikke att det går ann å være så lat på skolen, jeg blir irritert. Det provoserer meg når for syter for at skolen er vanskelig og kjedelig. Bare bortskjemt sutter.

6847268[/snapback]

Teoretiske fag er greit, gym er ikke greit. Maken til meningsløst pølsevev skal du lete lenge etter.

6847276[/snapback]

Åssen kan gyme være meningsløst ? Du lærer jo om kosthold, det er jo noe av det viktigste du lærer. Du må jo vite hvordan du skal kunne ta vare på kroppen din. Dessuten har ingen vondt av litt trening.

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke att det går ann å være så lat på skolen, jeg blir irritert. Det provoserer meg når for syter for at skolen er vanskelig og kjedelig. Bare bortskjemt sutter.

6847268[/snapback]

Jeg er ikke den som syter og ikke gjør noe. Blir bare forbanna når det blir så mye å gjøre. Stress.

6847268[/snapback]

Teoretiske fag er greit, gym er ikke greit. Maken til meningsløst pølsevev skal du lete lenge etter.

6847276[/snapback]

Det bare fordi du er så svett at dine største muskelgrupper ligger i fingrene, og i håndleddet.

Lenke til kommentar
Åssen kan gyme være meningsløst ? Du lærer jo om kosthold, det er jo noe av det viktigste du lærer. Du må jo vite hvordan du skal kunne ta vare på kroppen din. Dessuten har ingen vondt av litt trening.

6847283[/snapback]

Vi trenger ikke å bli dullet med av skolen, det er foreldrenes oppgave, og gym er et utrolig urettferdig fag, det krever jo flere år med "forberedelser" for å oppnå en god karakter. For ikke å snakke om det faktum at gymkarakteren teller like mye som alle de andre karakterene.

Lenke til kommentar

6847268[/snapback]

Jeg er ikke den som syter og ikke gjør noe. Blir bare forbanna når det blir så mye å gjøre. Stress.

6847293[/snapback]

Stress ? Om du går skole har du aldri følt stress eller forpliktelser.

6847283[/snapback]

Vi trenger ikke å bli dullet med av skolen, det er foreldrenes oppgave, og gym er et utrolig urettferdig fag, det krever jo flere år med "forberedelser" for å oppnå en god karakter. For ikke å snakke om det faktum at gymkarakteren teller like mye som alle de andre karakterene.

6847297[/snapback]

Du må være god for å nå tåppen, men det har seg sånn at de som er god i faget også gir mye. De har oftere en positivere innstilling en sånne som deg.

Om man gjør sitt beste, å forbedrer seg så er det ingenting i veien for at enhver elev skal klare en 5er. Jeg er et levende bevis på det. Om dette ikke er tilfelle må du ta opp det med skolestyre å få fram at læreren er en komplett idiot.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

6847268[/snapback]

6847293[/snapback]

6847298[/snapback]

Men...Jobb er chill. Jobb slutter, når den slutter. Skole derimot, må du ta med deg hjem, og det er dette som er stresset.

Lenke til kommentar

6847268[/snapback]

6847293[/snapback]

6847283[/snapback]

6847297[/snapback]

Du må være god for å nå tåppen, men det har seg sånn at de som er god i faget også gir mye. De har oftere en positivere innstilling en sånne som deg.

Om man gjør sitt beste, å forbedrer seg så er det ingenting i veien for at enhver elev skal klare en 5er. Jeg er et levende bevis på det. Om dette ikke er tilfelle må du ta opp det med skolestyre å få fram at læreren er en komplett idiot.

6847298[/snapback]

Riktig vil du oppleve stress prøv noen måneder med it-support, det er stress det

Lenke til kommentar
Men...Jobb er chill. Jobb slutter, når den slutter. Skole derimot, må du ta med deg hjem, og det er dette som er stresset.

6847309[/snapback]

Nei, huff stakkar må sitte med lekser ett par timer om dagen.

Jobb er ikke "chill". Jobb føler du forpliktelsene henger over deg, du føler ett ansvar du er NØDT til å ta. Noen ganger opplever du mer stress enn du har gjort iløpet av hele det skoleløpet ditt. Om du tror jobb er "chill" så veit du ikke hva du snakker om.

Det der er bare tøv snakk :thumbdown:

Lenke til kommentar

Som sagt.

Dette er en spammetråd. Men uansett står det at du skal tenke før du poster. Nemlig for å få bort de som poster bare for å si noe dritt som er meningsløst.

Eksempel på dette er.

"Ugh nå jeg har 2 timer norsk" Jaha, hva faan ? Noen her som bryr seg ?

Kunne utdypet det litt mer med f.eks. "Nå har vi 2 timer norsk, der vi skal ha ett framlegg om Henrik Ibsen, jeg er nervøs som bare det. Er ikke så flink til dette, noe som har tips ?"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...