Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Måtte ta livet av kattungene idag, tok 4 stk. Og jeg gjorde det, føler meg så uggen. Værste jeg vet er å drepe dyr. =(

6846652[/snapback]

Huff. Det var nok for det beste. Mamma var uten eier?

 

Er du ansvarsfull da ringer du dyrebeskyttelsen også kommer de å henter den og enten tar den inn eller avliver henne så hun slipper å lide i vinter,

6846676[/snapback]

Nei, dette var våres katt. De andre vet jeg ikke hvor er lenger, er kattunger overalt. Men dem døde fort, VELDIG fort. Skal ikke nevne hvordan jeg drepte dem.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, dette var våres katt. De andre vet jeg ikke hvor er lenger, er kattunger overalt. Men dem døde fort, VELDIG fort. Skal ikke nevne hvordan jeg drepte dem.

6846697[/snapback]

Få foreldrene dine til å ta ansvar og STERILISER katta!

 

Du unngår kreft (som kommer av p-piller) og katta får et bedre liv og ikke mere kattunger.

 

EDIT: Det største jeg har drept er en stor hus-edderkopp.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Dette var jo relativt veldig små kattunger, 3 dager gamle. Blir for mange å ta vare på, men hvis den katta får unger igjen så! Så dårlig har jeg ikke følt meg på lenge, ikke kvalm eller noe, men bildene.

6846706[/snapback]

Katten kommet garantert til å få værtfall 2 kull i året resten av sitt liv hvis den ikke blir sterilisert. Det er mange kattunger. Koster litt over en tusenlapp for sterilisering av katt og er absolutt verdt penga!

Lenke til kommentar

Ah, angående det med ansvar, er det en som skal få høre i morgen!

Jo, nemlig, men kjære mamma. Blir noe så inni helvetes irritert når hun tar vare på kattunger og så driter hun i om det er han eller hun. Jeg har sagt det hele tiden, skal ikke ha HUN. Blir bare dritt, han er mye bedre.

I morgen skal jeg si at hun får ta ansvar og sterilisere katta, og ser jeg kattunger igjen skal hun få ta vare på dem med glede. Jeg hater dyredrap, er ikke bare bare å drepe små kattunger? Jeg føler meg dritt!

Lenke til kommentar

Jeg føler med deg. Jeg måtte avlive kattungen min på 12 uker for noen mnd siden. Trodde jeg skulle dø. følte meg råtten innvendig selv om jeg ikke hadde noe valg fordi hun var syk. Jeg håper du klarer å komme over det. Tar bare litt tid å bearbeide. Sender deg en trøsteklem. :blush:

 

Snakk med morra di på en ordentlig måte i mårra og press ut noen tårer, så blir nok katta sterilisert. Alle jentekatter får unger hvis de går ute. Sånn er det bare.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...