Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert. Det staar vel "bestaatt i utlandet", saa fremt jeg faar over 10 (hvilket jeg selvfoelgelig faar).Jeg har faktisk ikke peiling paa hvordan ting fungerer. Kanskje jeg maa ta noen eksamener eller lignende. Skal forhoere meg hos han som gikk der i fjor som naa gaar vk1 i Narvik

6093726[/snapback]

Jeg får "VK1 i utlandet" i stedet for karakterer i fagene for neste år, men det betinger at de er tatt på høyere nivå, og bestått i tredje klasse. De fagene man blir ferdig med i første er jo derfor litt annerledes, og du kan vel i utgangspunktet risikere å måtte gå opp som privatist i alt. Bør være rimelig greit, med unntak av naturfag. :p

Lenke til kommentar
Sikkert. Det staar vel "bestaatt i utlandet", saa fremt jeg faar over 10 (hvilket jeg selvfoelgelig faar).Jeg har faktisk ikke peiling paa hvordan ting fungerer. Kanskje jeg maa ta noen eksamener eller lignende. Skal forhoere meg hos han som gikk der i fjor som naa gaar vk1 i Narvik

6093726[/snapback]

Jeg får "VK1 i utlandet" i stedet for karakterer i fagene for neste år, men det betinger at de er tatt på høyere nivå, og bestått i tredje klasse. De fagene man blir ferdig med i første er jo derfor litt annerledes, og du kan vel i utgangspunktet risikere å måtte gå opp som privatist i alt. Bør være rimelig greit, med unntak av naturfag. :p

6093732[/snapback]

Hvorfor ikke greit i naturfag?

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke greit i naturfag?

6093743[/snapback]

Fordi det krever tyve timer elevøvelser(lab-kurs) og at du kan vise til rapporter for dem.

Er bare snakk om økonomi, matte, engelsk og naturfag vel..

6093750[/snapback]

Oekonomi har jeg ikke gjort i det hele tatt her nede. Matte ligger jeg paa 19/20 i, saa det skal nok gaa greit. Engelsk skriver jeg nok bedre enn gjennomsnittet. Naturfag vet jeg ikke hvordan det blir med.

Lenke til kommentar
Når det er helg så snakker vi om skole.

Skal jeg hente ark og penal også?

6093756[/snapback]

Nei, du kan slutte aa irritere oss, ta deg en bolle og slette brukeren din. Da blir folk fornoeyde :)

Hvis vi vil snakke om skole, snakker vi om skole. Hvis du vil snakke om sminke, saa er nok JoachimR villig til dette ogsaa, men for oeyeblikket snakker vi om noe annet. Enten kommer du med en konstruktiv kommentar til dette, eller saa holder du kjeft.

Lenke til kommentar

Det med kokte saueballer som FYLL blir ikke lett, du..tror de blir harde akkurat som kjøttboller. Har du sett pungen på en vær forresten. Den er STOR!

Husker vi kjørte forbi noen sauer når jeg var liten, pungen til væren hang nesten ned i bakken. Tror ikke det egner seg veldig til pizzafyll.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...