Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig en liten support her, men jeg prøver alikevel.. :innocent:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

NVIDIA GeForce Go 7400 TurboCache som støtter 512 MB - 128 MB

Hva vil dette si? At det er 128 MB, med mulighet for opptil 512 MB?

6843499[/snapback]

 

 

Mest sannsynlig. ;)

6843538[/snapback]

Oki. Takk for svar. :)

 

Asus Lamborghini

Er dette pc for pengene, eller er det ren svindel pga navnet?

Lenke til kommentar
Det var det jeg og tenkte. Tror jeg må begynne å se etter pc til skola.. Skulle vel ha bestilt for ca en uke eller no.. :hmm:

6843576[/snapback]

Telebutikken i Tromsø (tror jeg) har et jævlig bra tilbud på bærbare PCer nå. 120gb, 1gb ram, og en CPU på 3000+ mhz er ikke sikker på det. Koster bare 6995,- Fikk sjokk når jeg så prisen.

 

Men det hjelper vel ikke akkurat deg, med mindre du får de til å sende den i posten til deg.

Lenke til kommentar
Det var det jeg og tenkte. Tror jeg må begynne å se etter pc til skola.. Skulle vel ha bestilt for ca en uke eller no.. :hmm:

6843576[/snapback]

Telebutikken i Tromsø (tror jeg) har et jævlig bra tilbud på bærbare PCer nå. 120gb, 1gb ram, og en CPU på 3000+ mhz er ikke sikker på det. Koster bare 6995,- Fikk sjokk når jeg så prisen.

 

Men det hjelper vel ikke akkurat deg, med mindre du får de til å sende den i posten til deg.

6843652[/snapback]

 

Hvis de har en nettbutikk, så skulle det vel kanskje gå greit? :p Men uten det så er det vel til liten hjelp ja.

Lenke til kommentar
Folkens, jeg har kommet til det punktet at SO og resten av forumet er blitt en avhengighet. Skal jeg rett og slett be om 1mnd. ban fra dette forumet?  :dontgetit:

6843674[/snapback]

Hvis du føler du må på av-foruming så. Men du kommer bare til å bli sittende å lese og irritere deg over at du ikke får posta :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...