Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare 3 gutter i klassen vår også. Og 13 jenter da

Du går Form og Farge da :tease:

 

Jeg går på ungdomskolen.

...og fra landet

 

hvem sikter du til?

6843372[/snapback]

 

Ingen :innocent:

 

80 gig hd begynner å bli lite da..

PC for skolebruk. Jeg tror nok 80 GB er nok i massevis.

6843377[/snapback]

 

Jau, men du vet like godt som meg at en slik pc, ikke er en "skole-pc"....

Lenke til kommentar

Bryr meg ikke om HD størrelse.

Det jeg bryr meg om er at admin sjekker at vi kun har lovlige lisenser på alt av programmer.

Det stresser meg.

 

Men han sa jeg kunne ligge inn linux da, det var vel det eneste jeg fikk.

Men linux tilbyr mye det også.

 

Koslig med fingeravtrykk-scanner også da. :wee:

 

HAHA

 

*UtnytteNoenSittUsikreTrådløseNettverk* :wee:

Lenke til kommentar
Når jeg blir 16, altså på en lørdag, så tar jeg lappen 2 dager etter. Da skal jeg ut med denne lekkerbisken :love:

6843015[/snapback]

 

 

Hm, hvorfor kjøpe en splitter ny GPR50cc til MÆTTA penger ?

6843063[/snapback]

 

Mætta? Hvis det var mye du mente, så var det fordi jeg synes sykkelen er verdt det. :)

Lenke til kommentar
Jobb er greit :-)

Folk som ikke jobber er bare slappe :D

6842713[/snapback]

At det var? Jeg gjør sannsynligvis mye mer på skolen enn du gjør på jobb. Dessuten er du ferdig på jobb når du drar hjem, skolearbeidet tar aldri slutt.

Jeg er som regel ferdig når jeg kommer hjem, men nå skal det være sagt at jeg ikke har et eneste realfag.

Lenke til kommentar
Når jeg blir 16, altså på en lørdag, så tar jeg lappen 2 dager etter. Da skal jeg ut med denne lekkerbisken :love:
Den var jo riktig pen. 125cc? :)

6843405[/snapback]

Bare en 50cc. :( Bestemte meg så tidlig for å ta moped, så når jeg ville ombestemme meg hadde jeg allerede betalt for opplæringa til moped, så da var det liksom for sent. Men tror den skal duge fint i forhold til kompisene mine.. :)

Lenke til kommentar
Jobb er greit :-)

Folk som ikke jobber er bare slappe :D

6842713[/snapback]

At det var? Jeg gjør sannsynligvis mye mer på skolen enn du gjør på jobb. Dessuten er du ferdig på jobb når du drar hjem, skolearbeidet tar aldri slutt.

Jeg er som regel ferdig når jeg kommer hjem, men nå skal det være sagt at jeg ikke har et eneste realfag.

6843441[/snapback]

Jeg har matte, fysikk og kjemi. Skolen er _ikke_ ferdig når jeg drar hjem. Dessuten har vi en del norskinnleveringer som må gjøres hjemme.

Lenke til kommentar
Den var dyr og dårlig :hm:

6843322[/snapback]

Det eneste som var direkte dårlig var jo skjermkortet. Dual Core og 1GB RAM er jo ikke å forakte på en laptop.

6843359[/snapback]

Joda, men 12k uten moms for det der er ikke noe jeg ville betalt. PCen i seg selv var ikke direkte dårlig. Men det kommer jo ann på hva du bruker den til. Til skolebruk er den perfekt, med unntak av prisen.

 

MBM: Ja, jeg er fra landet. Så klart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...