Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ikke si noe om hva som er best jeg, kjederøkte fire fete sigarer og en 20-pakning Barclay 100's på lørdag  :innocent:

6842139[/snapback]

Snobb da eller? :p

Barclay er bare rikinger som røyker, i den lille bygda jeg bor har vi 1 eneste advokat, han har mye penger og røyker Barclay, så tror jeg at det er bare jeg og lensmannen som røyker sigarillos, har ikke sett noen andre ihvertfall

Lenke til kommentar
Skal ikke si noe om hva som er best jeg, kjederøkte fire fete sigarer og en 20-pakning Barclay 100's på lørdag  :innocent:

6842139[/snapback]

Snobb da eller? :p

Barclay er bare rikinger som røyker, i den lille bygda jeg bor har vi 1 eneste advokat, han har mye penger og røyker Barclay, så tror jeg at det er bare jeg og lensmannen som røyker sigarillos, har ikke sett noen andre ihvertfall

6842149[/snapback]

 

Synes bare Barclay er ålreitest (making the words up as we go) de sjeldne gangene jeg røyker. Angående sigarene, så var vi en lite tur over grensa på lørdagen, når sigarene kostet ti kronser stykket så måtte jeg prøve...

Lenke til kommentar
Hehe, sigarer er godt, men man må ha skikkelig drikke til de.

Dvs. Øl er ikke godkjent, er lov å drikke øl menst man røyker sigar men man ha konjakk eller whisky også :)

6842177[/snapback]

 

 

Øl er alltid godkjent, til alle anledninger og som tilbehør til det meste.

 

Nå skal det jo også sies at jeg røkte fire sigarer på ca 20-25 cm, og at hver sigar da tar ca halvannen time hver, så om jeg i tillegg skulle bli full uten å bli dårlig, så måtte jeg jo holde meg til mykere drikke.

 

 

EDIT: den siste sigaren min spares til jeg har en whiskeyflaske, bare så det er nevnt ;)

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...