Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Jorda er rund.

6840391[/snapback]

 

Det er hjulet og. Det forandrer ikke på det fakta at det er patetisk å irritere på seg noen på et internettforum fordi de bryr seg/ikke bryr seg om postcount.

 

 

Jeg har snart 1000 poster. Wohoo. Når jeg har fått 1000 kommer jeg til å poste akkurat som jeg alltid har gjort.

6840407[/snapback]

 

dude, du har missforstått. Jeg er ikke irritert på noen i det hele tatt. Uttrykk som "kekelol" og "okilol" really cranks me up :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MyBigMouth er bitcha mi. Jeg eier han. I hvertfall her. Håhå!

6840208[/snapback]

Come again?

6840294[/snapback]

MyBigMouth er bitcha mi. Jeg eier han. I hvertfall her. Håhå!

 

Jeg har mer poster enn deg likzom! Så derfor blir liksom alt jeg sier skikkelig smart. Lolol.

6840397[/snapback]

Du som snakket om det som kom ut av kjeften på folk? Du kan sammenligne med DNA1 da, som har 92 poster, der hvert innlegg jeg har sett, har gått utover en annen bruker på et helt tåpelig grunnlag. Og ja, du kan sammenlignes.

 

Yes, Go for teh stænging of teh So5 ftw!

Lenke til kommentar

Jorda er rund.

6840391[/snapback]

 

Det er hjulet og. Det forandrer ikke på det fakta at det er patetisk å irritere på seg noen på et internettforum fordi de bryr seg/ikke bryr seg om postcount.

 

 

Jeg har snart 1000 poster. Wohoo. Når jeg har fått 1000 kommer jeg til å poste akkurat som jeg alltid har gjort.

6840407[/snapback]

 

dude, du har missforstått. Jeg er ikke irritert på noen i det hele tatt. Uttrykk som "kekelol" og "okilol" really cranks me up :p

6840418[/snapback]

 

Du er ikke irritert? Jesus. Det er fem krangler her inne om dagen, og det er om de mest banale ting i verden.

Lenke til kommentar
Yes, Go for teh stænging of teh So5 ftw!

6840431[/snapback]

Fordi henger her? Jeg skjønner ikke helt hvorfor du mener dette...

6840476[/snapback]

Fint du har vokst opp å blitt en skikkelig gutt :thumbup:

6840500[/snapback]

Hæ? Hva pokker? Hva har det med noe å gjøre? .... Hæ!?

 

 

Og om du mente det på den måten: Jeg gidder ikke skli inn i latex-drakten for deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...