Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snowskate ser utrolig artig ut, men det må være vanskelig?

6839293[/snapback]

 

jeg synes værtfall det er veldig artig. men er forskjell på "snowdeck" og "snowskate" faktisk. et snowdeck er som et skateboard hvor man har tatt av hjulene og festa en miniski på truckerne, mens et snowskate er er en mindre versjon av snowboard, og man har ikke bindinger. er et stoff på toppen som sitter ganske bra :) er veldig vanskelig å hoppe med snowskate da, krever en del trening, foreløpig tar jeg 180, noe shove-it comboer og railer :) har selvbygd rail som jeg setter i bakken ved siden av huset :)

 

*glede seg til snø*

Lenke til kommentar

Jeg er verdens dårligste nordmann på ski, helt seriøst! Har aldri hatt noe god balanse (har problemer med hørselsnerve som også styrer balanse). I praksis vil det si at ejg hører helt knall, men at balansen min av en eller annen grunn suger. For å gjøre lang historie kort. Har øvd opp relativt god balanse når det kommer til gåing i fjellet og hard terreng. Men ski har jeg aldri hatt bakansen til. Ei heller fartslysten til.

Lenke til kommentar
Jeg er verdens dårligste nordmann på ski, helt seriøst! Har aldri hatt noe god balanse (har problemer med hørselsnerve som også styrer balanse). I praksis vil det si at ejg hører helt knall, men at balansen min av en eller annen grunn suger. For å gjøre lang historie kort. Har øvd opp relativt god balanse når det kommer til gåing i fjellet og hard terreng. Men ski har jeg aldri hatt bakansen til. Ei heller fartslysten til.

6839406[/snapback]

 

Orresnei, jeg utfordrer deg til 10 km ski-duell. jeg vedder 100 kr på at jeg er dårligere enn deg. ikke fordi jeg har dårlig balanse eller no, har bare ikke stått på ski siden jeg var 6 år :p står på snowskate og miniski da, men det er jo bare 1 ski

i nedoverbakke :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...