Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg veit ikke hva dere syns, men JEG syns at Big Momma filmer eier. Men så er jeg fan av Martin Lawrence og da, såååehh. Tja, jeg bare liker de filmene :) God underholdning for meg iaff.

6837239[/snapback]

Skjønner at andre KAN like den, men jeg liker bare ikke slike filmer :wee: Det kan gjøres så mye bedre. Mrs. Doubtfire er genial for eks.

 

Spazz: http://youtube.com/watch?v=_bWBRhQyqqA :love:

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
jeg veit ikke hva dere syns, men JEG syns at Big Momma filmer eier. Men så er jeg fan av Martin Lawrence og da, såååehh. Tja, jeg bare liker de filmene :) God underholdning for meg iaff.

6837239[/snapback]

Skjønner at andre KAN like den, men jeg liker bare ikke slike filmer :wee: Det kan gjøres så mye bedre. Mrs. Doubtfire er genial for eks.

 

Spazz: http://youtube.com/watch?v=_bWBRhQyqqA :love:

6837409[/snapback]

 

seriøst, jeg vrir meg i stolen. tror nettopp en del av sjelen min døde når jeg så den videoen :( hvordan er det mulig å være så dårlig?!

Lenke til kommentar

seriøst, jeg vrir meg i stolen. tror nettopp en del av sjelen min døde når jeg så den videoen :(  hvordan er det mulig å være så dårlig?!

6837436[/snapback]

http://youtube.com/watch?v=ZFU1ECh2bGs Beste bassist ever da. Nevn en som er bedre ;)

6837454[/snapback]

 

synes ikke det var så bra egentlig... men uansett, den coverlåta sugde balle. *sette på the real deal*

Lenke til kommentar
synes ikke det var så bra egentlig... men uansett, den coverlåta sugde balle. *sette på the real deal*

6837469[/snapback]

Aner jeg en liten eim av fanboyisme? Han var jo utrolig flink.

6837476[/snapback]

 

synes rett og slett han ikke var så flink :dontgetit:

6837481[/snapback]

Altså , jeg vet du liker Metallia, jeg må si jeg koste meg under den 15 minutter lange master of puppets i spektrum jeg også. men Claypool herjer uansett :p

Lenke til kommentar

Kom akkurat over denne ukjente brukeren, og jeg må si det er fantastisk. Hans genuine måte å uttrykke seg på vekker mine kunstneriske følelser på måter jeg ikke ante fantes.

Denne fyren innehar ganske sikkert en genuin blanding av kløkt og sjarme.

 

Jeg ønsker å kalle på deg o'store poet og vismann. Hør mine søkende ord og vis deg. Del din visdom med oss.

 

/summon mode/ Aoooommm Aoooommm

Lenke til kommentar
Kom akkurat over denne ukjente brukeren, og jeg må si det er fantastisk. Hans genuine måte å uttrykke seg på vekker mine kunstneriske følelser på måter jeg ikke ante fantes.

Denne fyren innehar ganske sikkert en genuin blanding av kløkt og sjarme.

 

Jeg ønsker å kalle på deg o'store poet og vismann. Hør mine søkende ord og vis deg. Del din visdom med oss.

 

/summon mode/ Aoooommm Aoooommm

6837581[/snapback]

Visdom min venn vil og kan komme til deg like fort, like uventet, like hjerterlig, like saklig og like utrolig åpenbare seg for deg, slik den gjorde for meg. Visdom min venn, kan du ikke finne, visdommen finner deg.

Lenke til kommentar
Kom akkurat over denne ukjente brukeren, og jeg må si det er fantastisk. Hans genuine måte å uttrykke seg på vekker mine kunstneriske følelser på måter jeg ikke ante fantes.

Denne fyren innehar ganske sikkert en genuin blanding av kløkt og sjarme.

 

Jeg ønsker å kalle på deg o'store poet og vismann. Hør mine søkende ord og vis deg. Del din visdom med oss.

 

/summon mode/ Aoooommm Aoooommm

6837581[/snapback]

Visdom min venn vil og kan komme til deg like fort, like uventet, like hjerterlig, like saklig og like utrolig åpenbare seg for deg, slik den gjorde for meg. Visdom min venn, kan du ikke finne, visdommen finner deg.

6837725[/snapback]

Du er ikke i nærheten med forsøkene dine :tease:

Lenke til kommentar
Kom akkurat over denne ukjente brukeren, og jeg må si det er fantastisk. Hans genuine måte å uttrykke seg på vekker mine kunstneriske følelser på måter jeg ikke ante fantes.

Denne fyren innehar ganske sikkert en genuin blanding av kløkt og sjarme.

 

Jeg ønsker å kalle på deg o'store poet og vismann. Hør mine søkende ord og vis deg. Del din visdom med oss.

 

/summon mode/ Aoooommm Aoooommm

6837581[/snapback]

Visdom min venn vil og kan komme til deg like fort, like uventet, like hjerterlig, like saklig og like utrolig åpenbare seg for deg, slik den gjorde for meg. Visdom min venn, kan du ikke finne, visdommen finner deg.

6837725[/snapback]

Du er ikke i nærheten med forsøkene dine :tease:

6837731[/snapback]

Ingen kan være like gode som den store ukjente mesteren, jeg er kun en av hans disipler og jeg vet at jeg ikke kan leve opp til hans store ord, men jeg kan likevel til en viss grad formidle dem. Vit dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...