Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var hos en kamerat i går, vi skulle se film. Han har ca 350 filmer i hylla si. Fant ingen alle ville se så et par stakk over for å leie en, også kommer de tilbake med Big mommas house 2.

AHHHHHHHHHHHHHHHHH

6837109[/snapback]

 

 

På en skala fra en til ti, hvor mye sugde den?

6837117[/snapback]

Ren tortur. Nesten så jeg hoppa ut av vinduet, bare for å ha noe bedre å gjøre.

6837131[/snapback]

 

DONT you talk about Big Momma like that, son! *slap*

Lenke til kommentar
Var hos en kamerat i går, vi skulle se film. Han har ca 350 filmer i hylla si. Fant ingen alle ville se så et par stakk over for å leie en, også kommer de tilbake med Big mommas house 2.

AHHHHHHHHHHHHHHHHH

6837109[/snapback]

 

 

På en skala fra en til ti, hvor mye sugde den?

6837117[/snapback]

Ren tortur. Nesten så jeg hoppa ut av vinduet, bare for å ha noe bedre å gjøre.

6837131[/snapback]

 

DONT you talk about Big Momma like that, son! *slap*

6837221[/snapback]

 

 

*laugh* :lol:

Lenke til kommentar
jeg veit ikke hva dere syns, men JEG syns at Big Momma filmer eier. Men så er jeg fan av Martin Lawrence og da, såååehh. Tja, jeg bare liker de filmene :) God underholdning for meg iaff.
Jeg elsker Martin Lawrence. :) I hvert fall i Bad Boys filmene, og National Security.
Nå skal jeg faktisk ut, vekk fra pc'n.(etter at mamma maste)

Hade!! :cool:

Hadet bra, kos deg. :love: Endret av ZeroMac
Lenke til kommentar
jeg veit ikke hva dere syns, men JEG syns at Big Momma filmer eier. Men så er jeg fan av Martin Lawrence og da, såååehh. Tja, jeg bare liker de filmene :) God underholdning for meg iaff.
Jeg elsker Martin Lawrence. :) I hvert fall i Bad Boys filmene, og National Security.

 

to VIRKELIG morsmomme filmer ;) Skal kanskje se noen av de ikveld, bare for å mimre gode gamle tider xD

Lenke til kommentar
Herrejesus, hva tror dere reaksjonen min var når jeg fant ut at Sonata arctica hadde lagd sin egen versjon av Metallica sin Fade to black?  :D

Link

6837306[/snapback]

 

trodde jeg skulle begynne å gråte når jeg hørte alle disse coverlåtene...spesielt Master of puppets blir ødelagt helt... hvorfor må alle lage cover-låter av de beste bandene?!! :mad:

6837324[/snapback]

 

metallica is bad for you...and you know it :)

Lenke til kommentar
Herrejesus, hva tror dere reaksjonen min var når jeg fant ut at Sonata arctica hadde lagd sin egen versjon av Metallica sin Fade to black?  :D

Link

6837306[/snapback]

 

trodde jeg skulle begynne å gråte når jeg hørte alle disse coverlåtene...spesielt Master of puppets blir ødelagt helt... hvorfor må alle lage cover-låter av de beste bandene?!! :mad:

6837324[/snapback]

Sangen var ikke spessielt bra nei. Men det som er kult er at de har gjort det, Sonata arctica har lagd en tribute til Metallica. Nå venter jeg bare på Metallica sin Tribute til Sonata arctica :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...