Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var hos en kamerat i går, vi skulle se film. Han har ca 350 filmer i hylla si. Fant ingen alle ville se så et par stakk over for å leie en, også kommer de tilbake med Big mommas house 2.

AHHHHHHHHHHHHHHHHH

6837109[/snapback]

Vel. det var jo passe på trynet. Vel, sånn går det når man sender kompiser for å leie en film.

Lenke til kommentar
Var hos en kamerat i går, vi skulle se film. Han har ca 350 filmer i hylla si. Fant ingen alle ville se så et par stakk over for å leie en, også kommer de tilbake med Big mommas house 2.

AHHHHHHHHHHHHHHHHH

I like butts, and cannot lie. You other brothers can`t denie :wee:

 

Den er faktisk litt bra, men helheten suger. :p (Filmen)

Endret av ZeroMac
Lenke til kommentar
Var hos en kamerat i går, vi skulle se film. Han har ca 350 filmer i hylla si. Fant ingen alle ville se så et par stakk over for å leie en, også kommer de tilbake med Big mommas house 2.

AHHHHHHHHHHHHHHHHH

6837109[/snapback]

 

 

På en skala fra en til ti, hvor mye sugde den?

6837117[/snapback]

Ren tortur. Nesten så jeg hoppa ut av vinduet, bare for å ha noe bedre å gjøre.

Lenke til kommentar
Vel der stakk jeg for å klippe plen og spise middag hos fatter. Send ut leteaksjon hvis jeg ikke er tilbake før 9.  ;)

6837145[/snapback]

Will do! Har ikke råd til å msite en slik hyggelig forumbruker som deg. *Har tilgitt at du er sur på meg* *sorry ZeroMac. Støtter deg ikke på din fortsatte fiendeskap mot Mushi*

Lenke til kommentar
Vel der stakk jeg for å klippe plen og spise middag hos fatter. Send ut leteaksjon hvis jeg ikke er tilbake før 9.  ;)

6837145[/snapback]

Will do! Har ikke råd til å msite en slik hyggelig forumbruker som deg. *Har tilgitt at du er sur på meg* *sorry ZeroMac. Støtter deg ikke på din fortsatte fiendeskap mot Mushi*

6837151[/snapback]

 

 

112->Dette er Orresnei, vi finner ikke Mushi, kan dere sende ut et helikopter??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...