Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha, fulle tullinger som tror de er tøffe er morsomme :wee:

for et par måneder siden var det fest borti gata som vanlig, og noen av de som skulle hjem fant ut at de ville ta syklene våre. (jeg var hos pappa når det skjedde, men jeg tror jeg vet hvem som prøvde å gjøre det likevel). anyway, stefaren min fulgte etter dem ned veien og tok de igjen når de sto stille med syklene.

stefaren min er 1,98 og tidligere svømmer, så er en stor kar å møte en sen lørdagskveld for fulle ungdommer :wee: de ga fra seg syklene å løp med halen mellom beina.

 

hørte de sang nå, så så jeg ut vinduet, og når de passerte huset vårt slutta de å synge :wee: wannabe-gangsters.

Lenke til kommentar
Du nekter ikke kjæresten din et sosialt liv ved siden av deg?

Eller, siden dere ikke har sett hverandre noenting i det siste omtrent, så skjønner jeg det veldig godt. Vet hvordan den følelsen er.

6834119[/snapback]

Selvfølgelig nekter jeg henne ikke et sosialt liv ved siden av meg. Men hun ser jo venninnene hver eneste dag, og meg ser hun nesten aldri. Hun hadde lovt at vi skulle finne på noe denne helga, men så prioriterer hun filmkveld med venninnene foran å være med meg. Jeg mener det er feil prioritering, rett og slett.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig nekter jeg henne ikke et sosialt liv ved siden av meg. Men hun ser jo venninnene hver eneste dag, og meg ser hun nesten aldri. Hun hadde lovt at vi skulle finne på noe denne helga, men så prioriterer hun filmkveld med venninnene foran å være med meg. Jeg mener det er feil prioritering, rett og slett.

Om det er feilprioritering kommer jo selvfølgelig an på filmen hun skal se.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig nekter jeg henne ikke et sosialt liv ved siden av meg. Men hun ser jo venninnene hver eneste dag, og meg ser hun nesten aldri. Hun hadde lovt at vi skulle finne på noe denne helga, men så prioriterer hun filmkveld med venninnene foran å være med meg. Jeg mener det er feil prioritering, rett og slett.

Om det er feilprioritering kommer jo selvfølgelig an på filmen hun skal se.

6834207[/snapback]

 

POW! :D

Lenke til kommentar
Selvfølgelig nekter jeg henne ikke et sosialt liv ved siden av meg. Men hun ser jo venninnene hver eneste dag, og meg ser hun nesten aldri. Hun hadde lovt at vi skulle finne på noe denne helga, men så prioriterer hun filmkveld med venninnene foran å være med meg. Jeg mener det er feil prioritering, rett og slett.

Om det er feilprioritering kommer jo selvfølgelig an på filmen hun skal se.

6834207[/snapback]

Nei, det gjør det ikke. Hun kunne for eksempel sett filmen med meg, om hun hadde lyst til det.

hun skulle se Skjønnheten og Udyret og Hostel, ftr.

Lenke til kommentar
Yakes, da var ny avatar tatt i bruk.

6834379[/snapback]

Jesus, der ligner du på en voksen versjon av en som gikk i barnehagen min :!:

 

EDIT: Bedere en forrige og bra at du smiler btw :thumbup:

6834383[/snapback]

Smiling er bra. Kan jo ikke se ut som en suring heller. Haha, ser ut som en voksen versjon av en du gikk i barnehage med ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...