Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer å ta en nattrøyk, ordne cola, chips og no snus og så legge meg godt under dyna og se på air force one (long time, no see..) og sveve litt på en sky inntill jeg forsvinner inn i drømmeland. Noe å si på den eller? ;) Tviler..

6092145[/snapback]

Usunnt? :)

EDIT: Nei, må vel legge meg eg òg. Go`natt. ;)

Endret av Anders Voldsund
Lenke til kommentar
Vurderer å ta en nattrøyk, ordne cola, chips og no snus og så legge meg godt under dyna og se på air force one (long time, no see..) og sveve litt på en sky inntill jeg forsvinner inn i drømmeland. Noe å si på den eller? ;) Tviler..

6092145[/snapback]

Helt enig.. No til snus

Lenke til kommentar

Blah...først opp på jobb nå 0700. Så skal jeg kjøre til alsvåg som er 3 kvarters kjøring til og så tilbake og så fra sortland og til trømsø som er 5-6 timers kjøring i min bil som ikke er den beste akkurat...

Og i tillegg til det så skal jeg kjøre med min bestemor..bare jeg og henne..huff så kjedelig det skal bli..jaja..er i allefall min bil og kan røyke nårtid jeg vil.

Lenke til kommentar

Er vist fergestreik i dag ser det ut som. Så NB folkens.

http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article268441.ece

Det er klart etter et brudd i lønnsforhandlingene mellom Rederienes Landsforening og fagforbundene Norsk Sjøoffisersforbund og Det Norske Maskinistforbund. Om ikke partene kommer til enighet innen midnatt, blir det streik.

- I så fall vil det kunne bli litt mer kø enn vanlig. Folk må være forberedt på å vente og kanskje stå over en avgang, sier informasjonssjef Arild Sondre Sekse i HSD.

Lenke til kommentar
Blah...først opp på jobb nå 0700. Så skal jeg kjøre til alsvåg som er 3 kvarters kjøring til og så tilbake og så fra sortland og til trømsø som er 5-6 timers kjøring i min bil som ikke er den beste akkurat...

Og i tillegg til det så skal jeg kjøre med min bestemor..bare jeg og henne..huff så kjedelig det skal bli..jaja..er i allefall min bil og kan røyke nårtid jeg vil.

6092387[/snapback]

Hils fødestedet mitt! :)

I dag er dagen her. Jeg er konfirmant. :dontgetit:

Edit: Herr Brun, kom så danser vi! .fun:

Endret av Marius E
Lenke til kommentar

Jeg var å spilte min første runde med golf i går på Kongsberg :D Gikk ikke så bra, men det var tross alt den første, og så hadde jeg løpt 3000 meter i gymmen rett før vi skulle dra så jeg var passe sliten når vi dro :p

EDIT: Gratulerer med dagen Marius E, endelig er du i de voksenes rekker ;)

Endret av si_men
Lenke til kommentar

Jeg har spilt golf to ganger og begge gangene sto jeg bare på rangen. Jeg er blitt kjent for å skyte ballen litt her og der, men noen ganger får jeg da treff. Har vel skutt 150m ca på det lengste. Tror det var med en 6'er eller no..

Det er alltid litt demotiverende når de rundt deg er så syykt mye bedre enn deg (spiller proffgolf) samtidig som de er i meget bakrus, meeeen jeg overlever!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...