Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor ble jeg plutselig helt alene i SO5?  :dontgetit:

6833418[/snapback]

Mystisk er det ikke? Meget mystisk...

6833445[/snapback]

Jeg tror TSP har sett litt for mye på konspirasjonsteori-videoer.

6833485[/snapback]

Tal ikke til meg med mitt urettmessige navn, jeg kan dog ikke klandre dere, da dere ikke kan vite hvem eller hva jeg er. Jeg er en som er, var og vil alltid forbli dette forumets håp, med meg har jeg andre brukere som også en gang i en ikke så like fjern fremtid lenger er deres eneste håp, en livbøye dere må passe på å klandre dere til før det er for sent. Jeg sier dere; dette er sannheten og jeg er en del av den.

Lenke til kommentar
Fordi da får jeg lært meg totalt sett ganske mye rart når det kommer til programmering.

Injecting, Søking, Minne, ASM, D3D, C++ (Det ekke lite heller den delen).

Hmmm jaja. Syns du skulle laget noe annet en cheat jeg da men.

 

Edit: Skarstad: OOOOOOOOOOOLD! smilyyyyeo2.png

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Fordi da får jeg lært meg totalt sett ganske mye rart når det kommer til programmering.

Injecting, Søking, Minne, ASM, D3D, C++ (Det ekke lite heller den delen).

Hmmm jaja. Syns du skulle laget noe annet en cheat jeg da men.

6833561[/snapback]

 

Dette brukes ikke bare til å cheate da, dessuten spiller jeg bare på Cheat Vs Cheat servere.

Lenke til kommentar
hvorfor ble jeg plutselig helt alene i SO5?  :dontgetit:

6833418[/snapback]

Mystisk er det ikke? Meget mystisk...

6833445[/snapback]

Jeg tror TSP har sett litt for mye på konspirasjonsteori-videoer.

6833485[/snapback]

Tal ikke til meg med mitt urettmessige navn, jeg kan dog ikke klandre dere, da dere ikke kan vite hvem eller hva jeg er. Jeg er en som er, var og vil alltid forbli dette forumets håp, med meg har jeg andre brukere som også en gang i en ikke så like fjern fremtid lenger er deres eneste håp, en livbøye dere må passe på å klandre dere til før det er for sent. Jeg sier dere; dette er sannheten og jeg er en del av den.

6833529[/snapback]

Så lat oss kjempe samen uansett kven I er, mot det rette vi fer,

fra det urette vi var

Endret av HalliHallo
Lenke til kommentar
Herr Brun:

 

Kan du ikke utdype den litt mer?

6833607[/snapback]

At du er patetisk? Nja, ikke egentlig. Jeg bare liker deg ikke. Det meste du skriver virker bare så feil i mine øyne.

At du kunne brukt evnene til andre ting? Nei, for jeg vet ikke nøyaktiv hva du kunne brukt dem til, da programmering ikke er mitt felt. Men noe produktivt må du jo kunne bruke det til, hvis ikke er jo kunnskapen meningsløs.

Lenke til kommentar
Herr Brun:

 

Kan du ikke utdype den litt mer?

6833607[/snapback]

At du er patetisk? Nja, ikke egentlig. Jeg bare liker deg ikke. Det meste du skriver virker bare så feil i mine øyne.

At du kunne brukt evnene til andre ting? Nei, for jeg vet ikke nøyaktiv hva du kunne brukt dem til, da programmering ikke er mitt felt. Men noe produktivt må du jo kunne bruke det til, hvis ikke er jo kunnskapen meningsløs.

6833618[/snapback]

 

Dere to, ta det med ro..... ;)

Lenke til kommentar
Herr Brun:

 

Kan du ikke utdype den litt mer?

6833607[/snapback]

At du er patetisk? Nja, ikke egentlig. Jeg bare liker deg ikke. Det meste du skriver virker bare så feil i mine øyne.

At du kunne brukt evnene til andre ting? Nei, for jeg vet ikke nøyaktiv hva du kunne brukt dem til, da programmering ikke er mitt felt. Men noe produktivt må du jo kunne bruke det til, hvis ikke er jo kunnskapen meningsløs.

6833618[/snapback]

 

Dere to, ta det med ro..... ;)

6833642[/snapback]

Den sangen er ein av dei beste sangane ein kan høyre på før ei prøve (sikter på signaturen din) Kansje Disse to burde høyre på den no?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...