Fredrik Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Bruk heller de enorme kunnskapene dine på konstruktive ting, lille venn. 6833516[/snapback] Han er eldre enn deg, ergo er du feit. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Ida (bazukh) er fantastisk tøff (Og jeg er kul) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 hvorfor ble jeg plutselig helt alene i SO5? 6833418[/snapback] Mystisk er det ikke? Meget mystisk... 6833445[/snapback] Jeg tror TSP har sett litt for mye på konspirasjonsteori-videoer. 6833485[/snapback] Tal ikke til meg med mitt urettmessige navn, jeg kan dog ikke klandre dere, da dere ikke kan vite hvem eller hva jeg er. Jeg er en som er, var og vil alltid forbli dette forumets håp, med meg har jeg andre brukere som også en gang i en ikke så like fjern fremtid lenger er deres eneste håp, en livbøye dere må passe på å klandre dere til før det er for sent. Jeg sier dere; dette er sannheten og jeg er en del av den. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Bruk heller de enorme kunnskapene dine på konstruktive ting, lille venn. 6833516[/snapback] Han er eldre enn deg, ergo er du feit. 6833524[/snapback] Jeg vet at han er eldre enn meg, men han er liten i sinnet. Hva har det med om jeg er feit å gjøre? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Btw pm meg hvis noen kunne tenke seg å være med på å designe en aimbot/wallhack til bf2. Jeg har allerede klarert det med Ueland, han godkjente en av de "værste" forum-linkene jeg har postet her... Reagerte bare på at du skulle lage en aimbot/wallhack til BF2. Hvorfor? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Nå går det intervjuet med hu jenta som var kidnappet i 8 år av Wolfgang Priklopil. Går på nrk2 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Fordi da får jeg lært meg totalt sett ganske mye rart når det kommer til programmering. Injecting, Søking, Minne, ASM, D3D, C++ (Det ekke lite heller den delen). LoL: Joda jeg er liten i sinnet. Hvor gammel var du igjen? Endret 9. september 2006 av chills Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Hva har det med om jeg er feit å gjøre? 6833533[/snapback] Well DUH. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Fordi da får jeg lært meg totalt sett ganske mye rart når det kommer til programmering. Injecting, Søking, Minne, ASM, D3D, C++ (Det ekke lite heller den delen). Hmmm jaja. Syns du skulle laget noe annet en cheat jeg da men. Edit: Skarstad: OOOOOOOOOOOLD! Endret 9. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Fordi da får jeg lært meg totalt sett ganske mye rart når det kommer til programmering. Injecting, Søking, Minne, ASM, D3D, C++ (Det ekke lite heller den delen). Hmmm jaja. Syns du skulle laget noe annet en cheat jeg da men. 6833561[/snapback] Dette brukes ikke bare til å cheate da, dessuten spiller jeg bare på Cheat Vs Cheat servere. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Ida (bazukh) er fantastisk tøff (Og jeg er kul) 6833525[/snapback] ey, ennå en fra kongsberg Går du på tinius elns? hu bazukh har jeg sett flere ganger der Lenke til kommentar
HalliHallo Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) hvorfor ble jeg plutselig helt alene i SO5? 6833418[/snapback] Mystisk er det ikke? Meget mystisk... 6833445[/snapback] Jeg tror TSP har sett litt for mye på konspirasjonsteori-videoer. 6833485[/snapback] Tal ikke til meg med mitt urettmessige navn, jeg kan dog ikke klandre dere, da dere ikke kan vite hvem eller hva jeg er. Jeg er en som er, var og vil alltid forbli dette forumets håp, med meg har jeg andre brukere som også en gang i en ikke så like fjern fremtid lenger er deres eneste håp, en livbøye dere må passe på å klandre dere til før det er for sent. Jeg sier dere; dette er sannheten og jeg er en del av den. 6833529[/snapback] Så lat oss kjempe samen uansett kven I er, mot det rette vi fer, fra det urette vi var Endret 9. september 2006 av HalliHallo Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Det er kos å ikke bli invita i bursdag av en du trodde var en av dine beste venner. Så da blir jeg vel sittende her hele kvelden. O'joy! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Herr Brun: Kan du ikke utdype den litt mer? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Herr Brun: Kan du ikke utdype den litt mer? 6833607[/snapback] At du er patetisk? Nja, ikke egentlig. Jeg bare liker deg ikke. Det meste du skriver virker bare så feil i mine øyne. At du kunne brukt evnene til andre ting? Nei, for jeg vet ikke nøyaktiv hva du kunne brukt dem til, da programmering ikke er mitt felt. Men noe produktivt må du jo kunne bruke det til, hvis ikke er jo kunnskapen meningsløs. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Ida (bazukh) er fantastisk tøff (Og jeg er kul) 6833525[/snapback] ey, ennå en fra kongsberg Går du på tinius elns? hu bazukh har jeg sett flere ganger der 6833568[/snapback] Jeppjepp, han gjør det Og akkurat nuh mekker han biff te meg ^^, Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Hallo! Noen liker ikke slike bilder så det så... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Herr Brun: Kan du ikke utdype den litt mer? 6833607[/snapback] At du er patetisk? Nja, ikke egentlig. Jeg bare liker deg ikke. Det meste du skriver virker bare så feil i mine øyne. At du kunne brukt evnene til andre ting? Nei, for jeg vet ikke nøyaktiv hva du kunne brukt dem til, da programmering ikke er mitt felt. Men noe produktivt må du jo kunne bruke det til, hvis ikke er jo kunnskapen meningsløs. 6833618[/snapback] Dere to, ta det med ro..... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 ey, ennå en fra kongsberg Går du på tinius elns? hu bazukh har jeg sett flere ganger der Jeppjepp, han gjør det Og akkurat nuh mekker han biff te meg ^^, Ah, biff er digg da Ossen linje går han på? Lenke til kommentar
HalliHallo Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Herr Brun: Kan du ikke utdype den litt mer? 6833607[/snapback] At du er patetisk? Nja, ikke egentlig. Jeg bare liker deg ikke. Det meste du skriver virker bare så feil i mine øyne. At du kunne brukt evnene til andre ting? Nei, for jeg vet ikke nøyaktiv hva du kunne brukt dem til, da programmering ikke er mitt felt. Men noe produktivt må du jo kunne bruke det til, hvis ikke er jo kunnskapen meningsløs. 6833618[/snapback] Dere to, ta det med ro..... 6833642[/snapback] Den sangen er ein av dei beste sangane ein kan høyre på før ei prøve (sikter på signaturen din) Kansje Disse to burde høyre på den no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg