Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men trodde ikke det funka å sette seg ned i hl2 multiplayer jeg(?) :blush:

Første gang jeg spiller det da

6833188[/snapback]

 

Hehehe... :)

For å være helt ærlig har jeg ikke spilt det selv, men jeg kan forestille meg at det er ganske likt CS og lignende FPS-spill. :)

Prøv CTRL du. Kanskje det er dukking. Ellers så sjekker du Key Configuration.

Lenke til kommentar
Hehehe... :)

For å være helt ærlig har jeg ikke spilt det selv, men jeg kan forestille meg at det er ganske likt CS og lignende FPS-spill. :)

Prøv CTRL du. Kanskje det er dukking. Ellers så sjekker du Key Configuration.

6833200[/snapback]

 

Bruttern sier det at man huker seg ned så lite, at det er stor sjangs for at noen ser deg uansett.. :/

Lenke til kommentar
Hehehe... :)

For å være helt ærlig har jeg ikke spilt det selv, men jeg kan forestille meg at det er ganske likt CS og lignende FPS-spill. :)

Prøv CTRL du. Kanskje det er dukking. Ellers så sjekker du Key Configuration.

6833200[/snapback]

 

Bruttern sier det at man huker seg ned så lite, at det er stor sjangs for at noen ser deg uansett.. :/

6833211[/snapback]

Som regel skyter man mye mer nøyaktig når man setter seg ned på huk. Og enda mer enn det igjen i de spillene hvor man kan ligge seg ned på magen.

Lenke til kommentar
Som regel skyter man mye mer nøyaktig når man setter seg ned på huk. Og enda mer enn det igjen i de spillene hvor man kan ligge seg ned på magen.

6833227[/snapback]

 

QFT. ;)

Å huke seg ned er ikke til for ikke å bli sett (som regel).

Du øker treffsikkerheten, og muligheten for å spurte rundt som en stukken gris.

 

Et annet godt tips er å begynne å sikte mot brøstkassa, også holde inne/klikke kjapt på skyteknappen ei lita stund. Da drar siktet seg opp mot hodet automatisk. :)

Lenke til kommentar
Som regel skyter man mye mer nøyaktig når man setter seg ned på huk. Og enda mer enn det igjen i de spillene hvor man kan ligge seg ned på magen.

6833227[/snapback]

 

Du har nok rett. :)

Men uansett trenger jeg nok litt trening, er ikke kjapp nok til noe :p

6833237[/snapback]

Jo mer man spiller jo bedre blir man. Var selv helt håpløs i skytespill når jeg startet med slikt. Men etterhvert har jeg begynt å få sånn nogenlunde dreisen på det :)

Lenke til kommentar
YAY! Pass på å gi inn på alle spyware sider du kan da ;) Hehe, neida. Men er sikkert digg å få ha PCn for seg selv. Dere har bare en PC?

6833284[/snapback]

 

Neida, har egen pc. Men for tiden er hovedkortet fucka, så det er sendt inn. Får nytt på garantien. Så låner brutterns pc i mens. Nå håper jeg virkelig han har huska å sendt inn hovedkortet, ellers tar det lang tid før jeg får tilbake et nytt.. *ringe og høre*

 

Dette er også grunnen til at jeg ikke har oppdatert workloggen min i det siste

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...