Thewiz Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Den er grei teggy! Okay folkens! Sjallabais! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Haha! :!: Notert. Det er vel bare så hu skal føle seg bedre.. Demille: Mm! 6832205[/snapback] Hun har vel fått traumer etter å ha vasket av seg så mye kake (bløtkake, ikke bukkake, altså). Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hun har vel fått traumer etter å ha vasket av seg så mye kake (bløtkake, ikke bukkake, altså). 6832220[/snapback] Haha! :!: La oss passe oss litt nå, så de ikke stenger SO og tar oss to som politiske fanger. Ôô Men off I go. Snakkes! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 mener hu at vi skal dusje mindre? jeg dusjer seff hver dag, og mener hu at vi skal slutte med det? skal alle dusje 1 gang i uka eller no så sitte å lukte svette resten av uka? Kristin er en syk dame. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Haha! :!: La oss passe oss litt nå, så de ikke stenger SO og tar oss to som politiske fanger. Ôô Men off I go. Snakkes! 6832238[/snapback] Og verst av alt, kanskje vi blir forvist til PRS! Hava a nice shower. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 mener hu at vi skal dusje mindre? jeg dusjer seff hver dag, og mener hu at vi skal slutte med det? skal alle dusje 1 gang i uka eller no så sitte å lukte svette resten av uka? Kristin er en syk dame. 6832241[/snapback] Neinei, hun sa at alle burde dusje kortere. Altså.. Jeg f.eks. er et skrekkeksempel på sånne Kristin misliker. Jeg bruker gjerne en halvtime i dusjen, og mye av tiden går med til å bare stå der og kose seg med å helle varmt vann nedover meg selv. Kristin vil at vi ikke skal bruke mer tid enn nødvendig, see? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 mener hu at vi skal dusje mindre? jeg dusjer seff hver dag, og mener hu at vi skal slutte med det? skal alle dusje 1 gang i uka eller no så sitte å lukte svette resten av uka? Kristin er en syk dame. 6832241[/snapback] Neinei, hun sa at alle burde dusje kortere. Altså.. Jeg f.eks. er et skrekkeksempel på sånne Kristin misliker. Jeg bruker gjerne en halvtime i dusjen, og mye av tiden går med til å bare stå der og kose seg med å helle varmt vann nedover meg selv. Kristin vil at vi ikke skal bruke mer tid enn nødvendig, see? 6832259[/snapback] Da er vi to skrekkeksempler. Vet vi hvorfor vi må dusje kortere? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 mener hu at vi skal dusje mindre? jeg dusjer seff hver dag, og mener hu at vi skal slutte med det? skal alle dusje 1 gang i uka eller no så sitte å lukte svette resten av uka? Kristin er en syk dame. 6832241[/snapback] Neinei, hun sa at alle burde dusje kortere. Altså.. Jeg f.eks. er et skrekkeksempel på sånne Kristin misliker. Jeg bruker gjerne en halvtime i dusjen, og mye av tiden går med til å bare stå der og kose seg med å helle varmt vann nedover meg selv. Kristin vil at vi ikke skal bruke mer tid enn nødvendig, see? 6832259[/snapback] ah, men sånn er jeg å. bruker nesten 20 min i dusjen om morran fordi jeg bare står og halvsover i det varme vannet Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Pasta var godt. Til dessert; Eh...ja.. Suprise me! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Den er grei teggy! Okay folkens! Sjallabais! 6832206[/snapback] Da var jeg tilbake! Mmm! Masse godis her nå! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 AMD Turion 64 X2 mobilteknologi TL-52 ( Dual-Core ) - Hvor mange ghz er dette? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Den er grei teggy! Okay folkens! Sjallabais! 6832206[/snapback] Da var jeg tilbake! Mmm! Masse godis her nå! 6832318[/snapback] Du kjøpte vel pops? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Den er grei teggy! Okay folkens! Sjallabais! 6832206[/snapback] Da var jeg tilbake! Mmm! Masse godis her nå! 6832318[/snapback] Du kjøpte vel pops? 6832343[/snapback] Pops er elskbart. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Pops er elskbart. 6832351[/snapback] Det er korrekt. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 æsj, ble ikke å dra til Ullevåll på søndag for å se Vålerenga-Fredrikstad. men skal til Bærum og se Stabæk-Fredrikstad istedet senere i måneden Metallica-Fade to black. fineste sangen, ever. Life it seems, will fade away Drifting further everyday Getting lost within myself Nothing matters no one else I have lost the will to live Simply nothing more to give There is nothing more for me Need the end to set me free Things not what they used to be Missing one inside of me Deathly lost this can't be real Can't stand this hell i feel Emptiness is filling me To the point of agony Growing darkness taking dawn I was me, but now he's gone No one but me can save myself, but it's too late Now I can't think, think why I should even try Yesterday seems as though it never existed Death greets me warm, now I will just say goodbye Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Mornings, mornings. 12 timer søvn gjør godt. Jeg tror ikke jeg har et ledd som ikke knirker. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Endelig ferdig med å være i komf selvskap Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 - Mannen ringte selv politiet klokken 07.03 og sa han var blitt skutt med hagle i ryggen. Han har overfladiske skader, og er ikke innlagt på sykehus, forteller Jan Øyvind Myklatun ved Follo politidistrikt til Dagbladet.no. Stakkars mann. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Noen tilfeldige fra steinkjer som veit hvor der er fest til 2 ny single gutter ? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Boooring! Æsj, noen som vet om noen offentlige homofobe duster jeg kan henge ut i essayet mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg