Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig jeg kjenner meg igjen.. Men sånne sterotypiske artikler gidd jeg ikke å lese. Kvinner er kvinner, menn er menn..  ;)

6091979[/snapback]

"Women are thing made for our entertainment."

6091990[/snapback]

 

Hehe... Vi bare lar dere tro det. Tror vi begge vet hvem som styrer den leken ;)

Lenke til kommentar
Vist det er en haug med ting som tyder på at hun ikke er interresert så får du bare legge den ballen død og jakte videre på noe nytt. Vanskelig ja, men sånn er det. Men er du usikker så snakke med henne.. Ikke gå rundt å lur i åresvis..

6091962[/snapback]

Opplevd akkurat det du sier i mars, deppa i 1 uke så var det back on top igjen :)

 

 

jeje, men eg gjer nå ikkje opp :yes:

 

vennina sa sjølv at jeg ikkje "kom til og få noe napp", men det drite eg i :whistle:

 

(trur faktisk vennina liker meg, fordi hun har dei tilfelo at ho alltid brukker  :) etter ein setning  :thumbup: )

6091970[/snapback]

Så hvis jeg setter :) Bak hver setning betyr det at jeg liker deg?

 

:nei:

 

Betyr nok heller at hun er i en fjortis fase ;)

Lenke til kommentar
Vist det er en haug med ting som tyder på at hun ikke er interresert så får du bare legge den ballen død og jakte videre på noe nytt. Vanskelig ja, men sånn er det. Men er du usikker så snakke med henne.. Ikke gå rundt å lur i åresvis..

6091962[/snapback]

Opplevd akkurat det du sier i mars, deppa i 1 uke så var det back on top igjen :)

 

 

jeje, men eg gjer nå ikkje opp :yes:

 

vennina sa sjølv at jeg ikkje "kom til og få noe napp", men det drite eg i :whistle:

 

(trur faktisk vennina liker meg, fordi hun har dei tilfelo at ho alltid brukker  :) etter ein setning  :thumbup: )

6091970[/snapback]

Så hvis jeg setter :) Bak hver setning betyr det at jeg liker deg?

 

:nei:

 

Betyr nok heller at hun er i en fjortis fase ;)

6091998[/snapback]

 

okey, grett nok, men det er jo selvfølgelig meir da :p

Lenke til kommentar
okey, grett nok, men det er jo selvfølgelig meir da :p

6092009[/snapback]

Joda, men bare ikke ta det så seriøst :)

 

 

Akkuratt... Det derre med forelskelser er noe alle lykkes og feiler i. Man skal bli såret noen ganger. Det er liksom en del av det å vokse opp. Må bare tenke at livet er ikke over. Det føles bare sånn..  ;)

6092011[/snapback]

Jepp, kan skrive meg opp der mange ganger =)

 

 

I så fall er du i en fjortissfase nå for tiden.

6092012[/snapback]

Jepp, blir litt skremt når jeg ser hvor mange smileys jeg bruker... Prøver å holde det til en per svar men det går ikke så bra =(
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...