Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor mange gram er egentlig en hekto?

100 gram

 

Var det jeg trodde.. Faen, da har jeg betalt nesten dobbelt så mye som ejg skulle. Kjøpte ca 200 g med smågodt. Det står et skilt at det koster 9.90 pr hekto, men jeg betalte faen meg 47 kr. Blir ikke det feil a?

 

Faens Kiwi dritt

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
hvor mange gram er egentlig en hekto?

100 gram

 

Var det jeg trodde.. Faen, da har jeg betalt nesten dobbelt så mye som ejg skulle. Kjøpte ca 200 g med smågodt. Det står et skilt at det koster 9.90, men jeg betalte faen meg 47 kr. Blir ikke det feil a?

 

Faens Kiwi dritt

6831449[/snapback]

 

Det blir nok feil. 200 gram blir 20kr, men åssen betalte du feil? De veier den slår inn 99 pr/kg og prisen popper fram. Det er elektronisk.. hvis du ikke bor på bygda.. :hmm:

Lenke til kommentar
hvor mange gram er egentlig en hekto?

100 gram

 

Var det jeg trodde.. Faen, da har jeg betalt nesten dobbelt så mye som ejg skulle. Kjøpte ca 200 g med smågodt. Det står et skilt at det koster 9.90 pr hekto, men jeg betalte faen meg 47 kr. Blir ikke det feil a?

 

Faens Kiwi dritt

6831449[/snapback]

 

hehe, om du skulle ha betalt 9,90 pr. hg ville 200g ha kostet 19.80 kr.

Lenke til kommentar
Det blir nok feil. 200 gram blir 20kr, men åssen betalte du feil? De veier den slår inn 99 pr/kg og prisen popper fram. Det er elektronisk.. hvis du ikke bor på bygda.. :hmm:

6831458[/snapback]

 

De veier, og tallet kommer opp elns. Men kanskje de har programert inn feil pris elns? Irriterer meg sykt hvertfall.. Om det er ny pris som er dyrere, så bør de jo fjerne skiltet

 

 

edit: dårlig forklart, men..

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...