TeggY Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Så du har prøvd et MMORPG i kanskje et par timer (?), og utifra det dømmer du det nord og ned? I slike spill tar det gjerne noen timer å sette seg inn i noe. 6831126[/snapback] Det er korrekt. Har vel prøvd det i noen timer, og det var mer enn nok for meg. Samme som med FM og CM spill. Jeg liker det ikke, og bruker ikke mer tid på det enn jeg er absolutt nødt til. I så fall har du ingen grunn til å si at det er et forferdelig spill, det er jo du som ikke engang gidder å sette deg inn i det. 6831150[/snapback] Greit at jeg ikke har satt meg inn i det. Men jeg sier min mening, og det er davel fullt lovlig, om jeg har spilt det i tre timer, eller i ett år? Og tro det eller ei, så får jeg ett visst inntrykk av hvordan spillet er av å spille ett spill i ett par timer. Endret 9. september 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Så du har prøvd et MMORPG i kanskje et par timer (?), og utifra det dømmer du det nord og ned? I slike spill tar det gjerne noen timer å sette seg inn i noe. 6831126[/snapback] Det er korrekt. Har vel prøvd det i noen timer, og det var mer enn nok for meg. Samme som med FM og CM spill. Jeg liker det ikke, og bruker ikke mer tid på det enn jeg er absolutt nødt til. I så fall har du ingen grunn til å si at det er et forferdelig spill, det er jo du som ikke engang gidder å sette deg inn i det. 6831150[/snapback] Jeg har ca sett ene kameraten min 5 ganger siden han starta og spille wow da det kom ut Det er et oppskrytt spill. Folk er høns. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 bwahaha. Ueland visste ikke om ukjent_bruker og dottens nyeste kreasjon før jeg fortalte det til han. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Var det fordi de holdt på med den "veipakken"? Var hvertfall innmari kjipt 6831129[/snapback] Indeed. Det var grisekjipt. 6831136[/snapback] Leste hva som hadde skjedd nå. Ringte du også til Telenor, jeg måtte vente rundt 7 minutter før jeg fikk svar, tror ikke det er vanlig at det tar så lang tid... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Så du har prøvd et MMORPG i kanskje et par timer (?), og utifra det dømmer du det nord og ned? I slike spill tar det gjerne noen timer å sette seg inn i noe. 6831126[/snapback] Det er korrekt. Har vel prøvd det i noen timer, og det var mer enn nok for meg. Samme som med FM og CM spill. Jeg liker det ikke, og bruker ikke mer tid på det enn jeg er absolutt nødt til. I så fall har du ingen grunn til å si at det er et forferdelig spill, det er jo du som ikke engang gidder å sette deg inn i det. 6831150[/snapback] Jeg har ca sett ene kameraten min 5 ganger siden han starta og spille wow da det kom ut Det er et oppskrytt spill. Folk er høns. 6831167[/snapback] Kan ikke "se" på at folk spiller MMORPG's Det må gjøres selv. Tja, det er skrytt opp i skyene. Det er ikke et dårlig spill, men det er på langt nær det beste jeg har spilt. *Glede seg til AoC* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Greit at jeg ikke har satt meg inn i det. Men jeg sier min mening, og det er davel fullt lovlig, om jeg har spilt det i tre timer, eller i ett år? Og tro det eller ei, så får jeg ett visst inntrykk av hvordan spillet er av å spille ett spill i ett par timer. Tja, du kan få en lite innblikk i spillet hvis du prøver det i 5-6 timer med en level 60, hvis du derimot bare har levlet ifra level 1 i noen timer aner du ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Tja, du kan få en lite innblikk i spillet hvis du prøver det i 5-6 timer med en level 60, hvis du derimot bare har levlet ifra level 1 i noen timer aner du ikke hva du snakker om. 6831195[/snapback] Det passet han ikke å tenke litt når han spilte. "Aim, shoot, kill" Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Kan ikke "se" på at folk spiller MMORPG's Det må gjøres selv. Tja, det er skrytt opp i skyene. Det er ikke et dårlig spill, men det er på langt nær det beste jeg har spilt. *Glede seg til AoC* 6831190[/snapback] har ikke sett på han spille 5 ganger, men vært med han totalt 5 ganger siden wow kom. Han har sagt han skal slutte nå da. Jaaa riiiktig Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Greit at jeg ikke har satt meg inn i det. Men jeg sier min mening, og det er davel fullt lovlig, om jeg har spilt det i tre timer, eller i ett år? Og tro det eller ei, så får jeg ett visst inntrykk av hvordan spillet er av å spille ett spill i ett par timer. Tja, du kan få en lite innblikk i spillet hvis du prøver det i 5-6 timer med en level 60, hvis du derimot bare har levlet ifra level 1 i noen timer aner du ikke hva du snakker om. 6831195[/snapback] Neivel. Hvis du sier det så. I mine øyne er wow kjedelig, og jeg liker det ikke. Men siden jeg ikke har vært på lvl 60, så skal ikke jeg få uttale meg. *legge ned vindu og spille Heroes 5* Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Er det mange som spiller Half Life 2 multiplayer her egentlig? Eller går det mest i CS? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 hmmmmmm biiiiiiiiiiiil http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...6&pos=25&tot=47 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 hmmmmmmbiiiiiiiiiiiil http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...6&pos=25&tot=47 6831220[/snapback] Bil. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Bil. 6831231[/snapback] cd-veksler i den!! *kjøpe* Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Bil. 6831231[/snapback] cd-veksler i den!! *kjøpe* 6831256[/snapback] Såklart! Hva er en bil uten cd-veksler? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Bil. XD Ut og kjøpe røyk og godteri. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Bil. XD Ut og kjøpe røyk og godteri. 6831280[/snapback] Haha. Hadde jeg gidda hadde jeg posta bilde av lamboen, men vil ikke at du skal bli sur på meg, så jeg dropper det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Bil. XD Ut og kjøpe røyk og godteri. 6831280[/snapback] Haha. Hadde jeg gidda hadde jeg posta bilde av lamboen, men vil ikke at du skal bli sur på meg, så jeg dropper det. 6831300[/snapback] Ingen vil ha min vrede over seg. *poff* Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Da var gresset drept. Nå har man nettopp dusjet, og man skal mate seg selv med noen wienerpølser. Men, dessverre er ikke wienerpølsene ferdige, så man sitter litt her imens de koker. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 hvor mange gram er egentlig en hekto? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Da var gresset drept. Nå har man nettopp dusjet, og man skal mate seg selv med noen wienerpølser. Men, dessverre er ikke wienerpølsene ferdige, så man sitter litt her imens de koker. Wienerpølser skal ikke koke i vann, de skal trekke i vannet i ca. 10 min etter at vannet er koket opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg