Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det sier hvertfall noe om interessene dine, og derfor er det jo for såvidt saklig, avhengig av hva diskusjonen er om.
Nei? Har du i det hele tatt prøvd spillet, eller er du bare bitter fordi at noen av vennen dine prioriterer det over deg selv?

6831062[/snapback]

 

Ja, jeg har prøvd det, opp til flere ganger. Nei, ingen av mine nærmeste venner prioriterer wow over meg. Så vidt jeg vet spiller ingen av mine aller nærmeste venner wow.

Lenke til kommentar
Ja, jeg har prøvd det, opp til flere ganger. Nei, ingen av mine nærmeste venner prioriterer wow over meg. Så vidt jeg vet spiller ingen av mine aller nærmeste venner wow.
Hvordan har det seg at du har prøvd et spill du ikke liker flere ganger?

6831089[/snapback]

Nei si det du. Har prøvd det på lan hos kompiser. Skal ikke si at jeg har spilla det så altfor mye, men det jeg har prøvd har ikke oppvartet meg til å prøve det mer.

Lenke til kommentar
Ja, jeg har prøvd det, opp til flere ganger. Nei, ingen av mine nærmeste venner prioriterer wow over meg. Så vidt jeg vet spiller ingen av mine aller nærmeste venner wow.
Hvordan har det seg at du har prøvd et spill du ikke liker flere ganger?

6831089[/snapback]

Nei si det du. Har prøvd det på lan hos kompiser. Skal ikke si at jeg har spilla det så altfor mye, men det jeg har prøvd har ikke oppvartet meg til å prøve det mer.

6831102[/snapback]

 

Ok?

Lenke til kommentar
Nei si det du. Har prøvd det på lan hos kompiser. Skal ikke si at jeg har spilla det så altfor mye, men det jeg har prøvd har ikke oppvartet meg til å prøve det mer.

Så du har prøvd et MMORPG i kanskje et par timer (?), og utifra det dømmer du det nord og ned? I slike spill tar det gjerne noen timer å sette seg inn i noe.
Lenke til kommentar
Ja, jeg har prøvd det, opp til flere ganger. Nei, ingen av mine nærmeste venner prioriterer wow over meg. Så vidt jeg vet spiller ingen av mine aller nærmeste venner wow.
Hvordan har det seg at du har prøvd et spill du ikke liker flere ganger?

6831089[/snapback]

Nei si det du. Har prøvd det på lan hos kompiser. Skal ikke si at jeg har spilla det så altfor mye, men det jeg har prøvd har ikke oppvartet meg til å prøve det mer.

6831102[/snapback]

 

Ok?

6831114[/snapback]

 

Haha. Vel, lan hos kompiser blir vel feil da. Men, lan som f. eks Evo-lan, og diverse andre lan der folk jeg kjenner er. Så kompiser blir vel feil i denne sammenhengen, men "bekjente som spiller wow" skulle vel kanskje passe bedre.

Lenke til kommentar
Support for hva? Det vil jeg vite...

6831124[/snapback]

 

* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.
Lenke til kommentar
Nei si det du. Har prøvd det på lan hos kompiser. Skal ikke si at jeg har spilla det så altfor mye, men det jeg har prøvd har ikke oppvartet meg til å prøve det mer.

Så du har prøvd et MMORPG i kanskje et par timer (?), og utifra det dømmer du det nord og ned? I slike spill tar det gjerne noen timer å sette seg inn i noe.

6831126[/snapback]

Det er korrekt. Har vel prøvd det i noen timer, og det var mer enn nok for meg. Samme som med FM og CM spill. Jeg liker det ikke, og bruker ikke mer tid på det enn jeg er absolutt nødt til.

Lenke til kommentar
Support for hva? Det vil jeg vite...

* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

 

 

Det var jo ikke en tråd han trengte hjelp til.

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Så du har prøvd et MMORPG i kanskje et par timer (?), og utifra det dømmer du det nord og ned? I slike spill tar det gjerne noen timer å sette seg inn i noe.

6831126[/snapback]

Det er korrekt. Har vel prøvd det i noen timer, og det var mer enn nok for meg. Samme som med FM og CM spill. Jeg liker det ikke, og bruker ikke mer tid på det enn jeg er absolutt nødt til.

I så fall har du ingen grunn til å si at det er et forferdelig spill, det er jo du som ikke engang gidder å sette deg inn i det.
Lenke til kommentar
Support for hva? Det vil jeg vite...

6831124[/snapback]

 

* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

6831132[/snapback]

 

Les teksten en gang til du, spørrer ikke hjelp til noenting jeg... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...