Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal snart skifte ut avatar. Samme opplegg med hatt, bare at denne gangen skal jeg passe på å se glad ut. Ser litt for sur ut i min nåværende avatar!

6830741[/snapback]

Ta et godt bilde da. Jeg har seriøst ikke sett et eneste bilde av deg hvor du ikke ser skummel ut... :wee:

Lenke til kommentar
Wow Sucks. Glad jeg ikke har blitt avhengig av det.

 

Gleder meg til United-kampen idag. Tottenham skal gruses! :love:

6830743[/snapback]

United 4 the win!! :D

 

Birger :)

6830757[/snapback]

 

Nettopp. :)

 

Wow Sucks.

6830743[/snapback]

Det var ... veldig saklig.

6830934[/snapback]

Ja? Det ble diskutert litt om wow, og hvor avhengighetsskapende det er, og jeg skrev at det sugde, og jeg er glad jeg ikke er blitt avhengig av det. Jeg vil si det var passe saklig i forhold til diverse andre poster som blir skrevet her..

 

:)

Lenke til kommentar
Ja? Det ble diskutert litt om wow, og hvor avhengighetsskapende det er, og jeg skrev at det sugde, og jeg er glad jeg ikke er blitt avhengig av det. Jeg vil si det var passe saklig i forhold til diverse andre poster som blir skrevet her..

 

:)

HL2 suger, Halo suger, Linux suger, du suger, Zelda suger, Nintendo suger.

 

Ikke kom her å si at det ovenfor var saklig.

Lenke til kommentar
Ja? Det ble diskutert litt om wow, og hvor avhengighetsskapende det er, og jeg skrev at det sugde, og jeg er glad jeg ikke er blitt avhengig av det. Jeg vil si det var passe saklig i forhold til diverse andre poster som blir skrevet her..

 

:)

HL2 suger, Halo suger, Linux suger, du suger, Zelda suger, Nintendo suger.

 

Ikke kom her å si at det ovenfor var saklig.

6831021[/snapback]

 

Det sier hvertfall noe om interessene dine, og derfor er det jo for såvidt saklig, avhengig av hva diskusjonen er om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...