Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Haha, å lese NorthGardens innlegg i denne tråden de siste sidene er artig.... ^^ Jaja, nattetimene har vært forvirrende har jeg skjønt

Ehrm, jeg var jo med på, øh, ja, liksom, jeg spilte jo bare med da, liksom, hele tiden altså, visste jo hva som skjedde.

Jeg ble liksom ikke gira eller noe. Helt sant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shit, jeg er seriøst nødt til å skrive brev.

6830658[/snapback]

Hvor og angående hva?

Møkka-serveren til hw?

6830663[/snapback]

Til vertsfamilien min i Frankrike. Har bare utsatt og utsatt det. Hver gang jeg prøver begynner jeg å gråte gfordi jeg savner alt sammen, og så bare kaster jeg brevet og utsetter det mer. =/

Lenke til kommentar

Til vertsfamilien min i Frankrike. Har bare utsatt og utsatt det. Hver gang jeg prøver begynner jeg å gråte gfordi jeg savner alt sammen, og så bare kaster jeg brevet og utsetter det mer. =/

6830706[/snapback]

*kose på*

Du har gode minner derfra som du vil huske resten av livet ditt :) Tenke på det positive. Går jo ann å dra tilbake en gang og hilse på igjen :)

Lenke til kommentar

6830706[/snapback]

*kose på*

Du har gode minner derfra som du vil huske resten av livet ditt :) Tenke på det positive. Går jo ann å dra tilbake en gang og hilse på igjen :)

6830724[/snapback]

Nåh :love: Takk.

Jeg skal selvfølgelig tilbake dit en gang. Jeg bare vet ikke når.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...