xD^^ Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Haha, å lese NorthGardens innlegg i denne tråden de siste sidene er artig.... ^^ Jaja, nattetimene har vært forvirrende har jeg skjønt Ehrm, jeg var jo med på, øh, ja, liksom, jeg spilte jo bare med da, liksom, hele tiden altså, visste jo hva som skjedde. Jeg ble liksom ikke gira eller noe. Helt sant. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 get ready to be boyzvoiced går 14.40 på tv2 Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg tar meg en tur opp til bana og sparker ball med noen kompiser.. Snakkast seinare, tullingar! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Shit, jeg er seriøst nødt til å skrive brev. 6830658[/snapback] Hvor og angående hva? Møkka-serveren til hw? 6830663[/snapback] Til vertsfamilien min i Frankrike. Har bare utsatt og utsatt det. Hver gang jeg prøver begynner jeg å gråte gfordi jeg savner alt sammen, og så bare kaster jeg brevet og utsetter det mer. =/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Til vertsfamilien min i Frankrike. Har bare utsatt og utsatt det. Hver gang jeg prøver begynner jeg å gråte gfordi jeg savner alt sammen, og så bare kaster jeg brevet og utsetter det mer. =/ 6830706[/snapback] *kose på* Du har gode minner derfra som du vil huske resten av livet ditt Tenke på det positive. Går jo ann å dra tilbake en gang og hilse på igjen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 get ready to be boyzvoiced går 14.40 på tv2 6830689[/snapback] Haha! Litt av en film det.. Birger Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Skal snart skifte ut avatar. Samme opplegg med hatt, bare at denne gangen skal jeg passe på å se glad ut. Ser litt for sur ut i min nåværende avatar! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Wow Sucks. Glad jeg ikke har blitt avhengig av det. Gleder meg til United-kampen idag. Tottenham skal gruses! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Til vertsfamilien min i Frankrike. Har bare utsatt og utsatt det. Hver gang jeg prøver begynner jeg å gråte gfordi jeg savner alt sammen, og så bare kaster jeg brevet og utsetter det mer. =/ 6830706[/snapback] *kose på* Du har gode minner derfra som du vil huske resten av livet ditt Tenke på det positive. Går jo ann å dra tilbake en gang og hilse på igjen 6830724[/snapback] Nåh Takk. Jeg skal selvfølgelig tilbake dit en gang. Jeg bare vet ikke når. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Wow Sucks. Glad jeg ikke har blitt avhengig av det. Gleder meg til United-kampen idag. Tottenham skal gruses! 6830743[/snapback] United 4 the win!! Birger Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Hva skal du gjøre med bloggen din da Birger? Har du backup og alt slikt som trengs? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Det et verste! En kamerat av meg har klart å overtale meg til å ble med på en joggetur. Jeg råder alle til bevege seg til det nærmeste tilfluktsrommet umiddelbart, verden går snart under. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 God tur Skarstad. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Hva skal du gjøre med bloggen din da Birger?Har du backup og alt slikt som trengs? 6830769[/snapback] Hadde en gammel backup som jeg har lastet opp på min nye server. Midlertidlig domene: http://nordoelum.com Igjen, hater Hostean over alt på jord! Birger Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Det et verste! En kamerat av meg har klart å overtale meg til å ble med på en joggetur. Jeg råder alle til bevege seg til det nærmeste tilfluktsrommet umiddelbart, verden går snart under. 6830792[/snapback] Åååh, smigrende signatur. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Det et verste! En kamerat av meg har klart å overtale meg til å ble med på en joggetur. Jeg råder alle til bevege seg til det nærmeste tilfluktsrommet umiddelbart, verden går snart under. 6830792[/snapback] Ingen har vondt av å røre kroppen. Birger Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 M RLY: Hvilke høyttalere? 6830469[/snapback] Kjører et simpelt Empire 5.1 anlegg nå. Om en uke bestiller jeg ny receiver, sub og høyttalere med to 8" elementer. 6830489[/snapback] Hørt på BOSE 1-2-3 anlegg? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 God tur Skarstad. 6830820[/snapback] Når jeg hørte at Lisø skulle løpe kunne ikke jeg være dårligere. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Da var lørdagskvelden i boks. Bok: Reversing: Secrets of Reverse Engineering Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Skal snart skifte ut avatar. Samme opplegg med hatt, bare at denne gangen skal jeg passe på å se glad ut. Ser litt for sur ut i min nåværende avatar! 6830741[/snapback] testet avatar-bytte i går jeg.. Veit ikke helt åssen jeg skal ha, om jeg skal ha i det hele tatt da ;o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg