dysfunctional Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg tror dette bare er tull, underskrevet Dotten og en hittil ukjent admin. Helt enig. Jeg tror ikke på innbrudd, dette er nok bare en dårlig spøk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Jeg sov 10-11 timer i natt. Mistenkelig lenge. Kan umulig ha sovet hele den tiden. Har døds-vondt i ryggen. Kanskje det er pga. all hackinga i søvne? Endret 9. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg tror ikke på noe av de innbrudd av ukjent_bruker greiene. Men men, jeg stikker til Oslo nå. Hadet, alle forumtroll Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg sov 10-11 timer i natt. Mistenkelig lenge. Kan umulig ha sovet hele den tiden. Har døds-vondt i ryggen. Kanskje det er pga. all hackinga i søvne? 6830175[/snapback] Sannsynligvis! Litt is hjalp på humøret. Nå skal jeg slutte å være sur Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg tror ikke på noe av de innbrudd av ukjent_bruker greiene. Men men, jeg stikker til Oslo nå. Hadet, alle forumtroll 6830183[/snapback] ...Man trodde jo lenge at jorda var flat... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg tror ikke på noe av de innbrudd av ukjent_bruker greiene. Men men, jeg stikker til Oslo nå. Hadet, alle forumtroll 6830183[/snapback] Hei og ha det, trollen. Mulig at jeg tar meg en tur inn til byen selv, sender deg en melding i så fall, så kan jeg komme og dynke deg med vannballonger. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Er du redd for meg pjokk, siden du aldri tørr å svare? Begynenr å bli litt bekymra her borte. Du er aldri her og når du er her er du bare innom i 2 sekunder. Du har ikke vært på av-soing? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Dårlig med aktivitet her nå Ingen som vil snakke litt da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Dårlig med aktivitet her nå Ingen som vil snakke litt da? 6830288[/snapback] *ta på Orresnei* Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Joda, klart. Tenkte jeg skulle kjøpe meg Mario Kart DS i dag, så kan jeg spille med Bundy. Noen andre her som har det? Kanskje vi kan opprette en slags Siste Ordet-spillgruppe, slik noen har gjort på Counter Strike og det derre TMN-spillet som jeg alltid assosierer med TMNT? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Er du redd for meg pjokk, siden du aldri tørr å svare? Begynenr å bli litt bekymra her borte. Du er aldri her og når du er her er du bare innom i 2 sekunder. Du har ikke vært på av-soing? 6830215[/snapback] Ikke spess redd nei... Bare mye mas på telefon om dagen, var bedre når jeg hadde telefon avslått hjemme Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Dårlig med aktivitet her nå Ingen som vil snakke litt da? 6830288[/snapback] *ta på Orresnei* 6830295[/snapback] *Frysninger nedover ryggen* Fingrene av fatet gutt! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Ikke spess redd nei... Bare mye mas på telefon om dagen, var bedre når jeg hadde telefon avslått hjemme 6830298[/snapback] savner vår nattlige so-fjas. Var jeg så skummel å møte IRL? Blir litt redd når du ikke har snakka med meg siden liksom. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 savner vår nattlige so-fjas. Var jeg så skummel å møte IRL? Blir litt redd når du ikke har snakka med meg siden liksom. 6830322[/snapback] Vært på fylla hele uka Ble ikke skremt i det hele tatt! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Ble ikke skremt i det hele tatt! 6830339[/snapback] Det er faen meg bra, ellers hadde du fått bank! Du bør ikke drikke så mye. Ikke bra for helsa. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Dæven så Logitech z-2300 drønner! Rister i veggene, og har bare litt over halv guffe på. Herlig! Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Du bør ikke drikke så mye. Ikke bra for helsa. 6830353[/snapback] Hadde ikke noe valg, typen til ei venninne var på tur, og ho tør ikke være hjemme alene... Og da blir det bestandig rødvin i små mengder Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Dæven så Logitech z-2300 drønner! Rister i veggene, og har bare litt over halv guffe på. Herlig! 6830370[/snapback] Par-tey-down! Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Hvordan er reglene for å spamme på SMS i Telenor? Har fått en kjedemelding som skulle sendes til ti, så jeg tenkte jeg skulle sende den tilbake ti ganger Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Hadde ikke noe valg, typen til ei venninne var på tur, og ho tør ikke være hjemme alene... Og da blir det bestandig rødvin i små mengder 6830372[/snapback] det gjør ikke jeg heller, og du ser ikke meg sitte å drekke hver dag liksom -------------- Hva har folket til planer idag da? Skal prøve å få sett ferdig x-men3 og bake boller. Får faen meg aldri gjort det! @pjokk: tror det går bra Endret 9. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg