Rullestein Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg er hun(n) forresten. 6829812[/snapback] Har du hørt om Pandoras eske, lille venn? 6829838[/snapback] Klart jeg har det, vennen. Men akkurat hva sikter du til nå? 6829865[/snapback] Du åpnet den for et par minutter siden. 6829876[/snapback] Åh? Hm, javel. Men da stikker jeg og padler. Snakkes. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Åh? 6829909[/snapback] Du kommer til å skjønne hva jeg snakker om når du returnerer fra padleturen. Innboksen din kommer til å være rødglødende med pm's fra små forumgutter på jakt etter msn-adressen din. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg så alastor, han var her! Igjen! Dette begynner å gå meg på nervene. *Ringe bøndi og spør hva som skjer angående smutthull i IPB* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 mhm, det har faktisk vært to flere moderatorer her nylig også i tillegg til Orresnei, Dotten og Kennethdammyr, nemlig Rikky og jarmo, de leter nok febrilsk etter Alastor så de kan få det svaret de søker. Håper at det er ikke er så altfor lenge til om vi får vite hva som skjer akkurat nå. Om Dotten kan lekke ut et svar om 4-5 dager jeg fornøyd Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Påskekrimmen var bra, dette var bare ganske så tragisk. Uff. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 4-5 dager TSP?! holder på og krepere nå jeg Bør komme iløpet av dagen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Påskekrimmen var bra, dette var bare ganske så tragisk. Uff. 6829998[/snapback] Svært så negativ vi var i dag da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Påskekrimmen var bra, dette var bare ganske så tragisk. Uff. 6829998[/snapback] Svært så negativ vi var i dag da. 6830025[/snapback] Det var rette rævva som feis det. Beklager, har sannsynligvis PMS. Burde vel egentlig ha holdt kjeft, men jeg mener altså at hele denne greia er ganske meningsløs og lite morsom/spennende. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg digger å lage stickman fight! Har posta to stykker i "Morsomme GIF Bilder" Det er på siste side foreløpig... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) 4-5 dager TSP?! holder på og krepere nå jeg Bør komme iløpet av dagen 6830012[/snapback] En større fare truer Dotten, Dotten blir svakere for hver time som går, ingen vet hvorfor, hvordan eller om det jeg skriver i det hele tatt har noen sannhet i seg, men det skal vites at Dotten har behov for hvile, behov for å hvile seg og være med sin familie før kampen kan fortsette for fullt. Det er derfor ikke særlig realistisk at en fortsettelse kommer med det første, men noe sier meg at vi ikke har hørt det siste fra vår alles ukjente bruker. @Herr Brun da, se litt humoren i det. Hm, ukjent_bruker var faktisk nettopp en tur innom... Men hva gjør folket på her? Endret 9. september 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 4-5 dager TSP?! holder på og krepere nå jeg Bør komme iløpet av dagen 6830012[/snapback] @Herr Brun da, se litt humoren i det. 6830043[/snapback] Problemet er rett og slett at jeg ikke klarer å se humoren i det. Men er sannsynligvis bare jeg som stod opp med feil fot idag. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Da sto jeg opp etter omtrent ni timer søvn. Ikke verst. Får vel sette i gang og laste ned de nyeste Ask A Ninja-episodene. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Hey alle sammen Noen fyllesyke nerder her inne? ------------- ok. Hva FAEN er det som har skjedd i natt jeg ikke har fått med meg? Har skjønt det er noe med ukjent_bruker, alastor igjen og mod'er som går til angrep elns? Leser krimmen nå. Sånn går det når man sover. Endret 9. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Kort oppsummering: Det har vært inbrudd i SO4, av en bruekr som kaller seg selv "Ukjent-bruker" eller noe i den duren. Denne brukeren henter sine quotes fra V for Vendetta og snakker om å frelse forumet. Vel, det er hva man vet. FOrøvrig har oså Dotten startet en påskekrim om dette. Så er det opp til dere brukere selv å finne ut hva som skjer. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg så Alastor med mine egne øyne her inne isted, sammen med 2 moderatorer. Han er svaret på gåten, få tak i han! Eller kanskje er det som tidligere brakt opp vår kjære Bøndi som har trålet nettet etter en måte å hacke seg inn i IPB. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg tror dette bare er tull, underskrevet Dotten og en hittil ukjent admin. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Kanskje det er meg som er ukjent_bruker? Jeg har jo signatur fra vendetta og jeg "sov" når handlingen skjedde. Kanskje jeg rett og slett har gjort det i søvne? Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Hehe, jeg ler. Denne krim-saken her er så komisk. Typisk Dotten. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Kanskje det er meg som er ukjent_bruker? Jeg har jo signatur fra vendetta og jeg "sov" når handlingen skjedde. Kanskje jeg rett og slett har gjort det i søvne? 6830157[/snapback] Gå og legg deg igjen, pus. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg går og depper litt jeg. Vi snakkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg