Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mhm, det har faktisk vært to flere moderatorer her nylig også i tillegg til Orresnei, Dotten og Kennethdammyr, nemlig Rikky og jarmo, de leter nok febrilsk etter Alastor så de kan få det svaret de søker. Håper at det er ikke er så altfor lenge til om vi får vite hva som skjer akkurat nå. Om Dotten kan lekke ut et svar om 4-5 dager jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Påskekrimmen var bra, dette var bare ganske så tragisk. Uff.

6829998[/snapback]

Svært så negativ vi var i dag da.

6830025[/snapback]

Det var rette rævva som feis det.

 

Beklager, har sannsynligvis PMS. Burde vel egentlig ha holdt kjeft, men jeg mener altså at hele denne greia er ganske meningsløs og lite morsom/spennende.

Lenke til kommentar
4-5 dager TSP?! holder på og krepere nå jeg  :hm:

Bør komme iløpet av dagen :yes:

6830012[/snapback]

En større fare truer Dotten, Dotten blir svakere for hver time som går, ingen vet hvorfor, hvordan eller om det jeg skriver i det hele tatt har noen sannhet i seg, men det skal vites at Dotten har behov for hvile, behov for å hvile seg og være med sin familie før kampen kan fortsette for fullt. Det er derfor ikke særlig realistisk at en fortsettelse kommer med det første, men noe sier meg at vi ikke har hørt det siste fra vår alles ukjente bruker.

 

@Herr Brun da, se litt humoren i det. :hm:

 

Hm, ukjent_bruker var faktisk nettopp en tur innom...

 

 

Men hva gjør folket på her?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Hey alle sammen :grin:

 

Noen fyllesyke nerder her inne?

 

 

 

-------------

 

 

ok. Hva FAEN er det som har skjedd i natt jeg ikke har fått med meg?

 

Har skjønt det er noe med ukjent_bruker, alastor igjen og mod'er som går til angrep elns? Leser krimmen nå. Sånn går det når man sover. :cry:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Kort oppsummering:

 

Det har vært inbrudd i SO4, av en bruekr som kaller seg selv "Ukjent-bruker" eller noe i den duren. Denne brukeren henter sine quotes fra V for Vendetta og snakker om å frelse forumet. Vel, det er hva man vet. FOrøvrig har oså Dotten startet en påskekrim om dette. Så er det opp til dere brukere selv å finne ut hva som skjer.

Lenke til kommentar
Kanskje det er meg som er ukjent_bruker? Jeg har jo signatur fra vendetta og jeg "sov" når handlingen skjedde. Kanskje jeg rett og slett har gjort det i søvne?

6830157[/snapback]

Gå og legg deg igjen, pus. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...