Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tør jeg spørre hva som skjedde i natt? Og hvorfor er det ikke fjernet av admins? :p

 

Jeg skjønner heller ikke hva som er så stort med en ny bruker som leker tøff og har skaffet seg penisforlenger?

Enten er det en scriptkiddie som har funnet en måte å "hacke" seg inn på IPB, eller så er det disse tre som har det morsomt.

Evt. en full moderator.

 

Tragisk er det uansett. V for vendetta er en suveren film, men det å sitere direkte fra den i en litt annen kontekst blir bare dumt. Akkurat som han fyren som skrev et "kjærlighetsbrev" som thomasr slaktet.

Lenke til kommentar

Dette er mystisk. Tre av de store har samlet seg. Dotten, Orresnei og kennethdammyr, alle har de samlet seg her nå, og for bare 2 mniutter siden var Alastor her, men Alastor er jo på de evige forummarker, ergo må det ligge større krefter bak, brukeren som tok over Alastors ytre ser sin mulighet i det ukjent_bruker forvirrer og forundrer brukerens sinn. Moderatorene vet noe, noe vi ikke vet og jeg har på føelsen at de akurrat nå følger etter "Alastor" til sitt skjulested, Alastor har nok en viktigere rolle enn de fleste måtte tro. Kampen er i ferd med å begynne!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...