Ø.B. Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Satser på nummer 1.. Men er ikke diskusjon.no`s forum 97% hackproof? 6829354[/snapback] For de med skills så tror jeg ikke akkurat dette forumet er det vanskeligste og komme inn på akkurat. Sikkert bare Jarmo Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Hvordan i tannverden fikk han (ukjent_bruker) til å poste i SO4? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 For de med skills så tror jeg ikke akkurat dette forumet er det vanskeligste og komme inn på akkurat. Sikkert bare Jarmo 6829361[/snapback] Det bør være vanskelig. Er ikke hw.no-nettverket et av norges største? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Dere får kose dere med å prøve å løse mysteriet ut i de sene nattetimer. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 SQL injection? Lenke til kommentar
ukjent bruker Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Natten kaller, frihetens kjemper vil søke ro. Men frykt ikke, jeg vil vende tilbake for kampen vil ikke bli glemt, ei heller forlatt. Søk og dere vil finne ut hvor slaget startet, ledertråden er allerede gitt, sannhetens ord er nå ganske innlysende. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Med et standardsystem som IPB vil det jo alltid finnes sikkerhetshull som noen finner og legger ut informasjon om. Er nok ikke så enkelt som SQL injection, Thor Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Kan Dotten ha noe med dette å gjøre? https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...wentry&eid=1295 Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Æsj nå begynner det å bli lame..Slikt fungerer visst kun i Matrix og Vendetta. Jeg legger meg. Natta Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Gi oss et spor da mister wannabe vendetta Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Han har allerede gitt oss det: "BLOGG" EDIT: Frykt ikke, jeg kommer for å frigi dere. Den som søker vil finne. Det hele startet et annet sted. Bare Let Og Glem Gåten. Der finner dere hvor det hele startet. Endret 9. september 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Jeg tror nesten ikke at Dotten har skrevet det der. Men det kan ikke ha vært "ukjent_bruker" heller, siden blogginnlegget ble skrevet samtidig som innlegget i SO4. 02:01. - Eller, han kan jo ha rukket det. Bare Let Og Glem Gåten - Blogg. Altså blogg. Og det er jo ett blogginnlegg ... hmm. Endret 9. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Han kan ha hatt 2 vinduer åpent på samme tid, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Ikke pes å klargjøre to innlegg, for så å trykke på knappen til omtrent samme tid... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Huff... Nei. Vendetta kan gjøre hva han enn vil. Forumet overlever så jeg kommer tilbake etter at jeg har hvilt ut natta Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Kan da bare lese en pdf-fil om hacking så gjør jeg det samme om noen dager jeg Tar kvelden. Trøtt. Hareeem Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Siste ordet ble for all tid sperret inne i SO4.Altså SO4 ...Dette er natten alt vil endres. Dette er natten opprøret starter.Da skjer det i natt da, gutter. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Tipper det er en moderator som tuller litt med oss. EDIT: Men det er jo gøy, til en forandring. For all del! Endret 9. september 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Siste ordet ble for all tid sperret inne i SO4.Altså SO4 ...Dette er natten alt vil endres. Dette er natten opprøret starter.Da skjer det i natt da, gutter. Auda, jeg som er så trøtt. Jaja, før bøtte nedpå litt Battery, da. Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jepp, nå sitter en mod og skrattler foran maskinen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg