Skarstard Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Dette var så smått stilig. Jeg føler meg priviligert som opplever dette. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Nei, han blir sikkert ikke ferdig før i morgen så leser det i morgen hva han fant ut jeg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 "innehaver av sisteordet" Er det ikke herr_brun sin signatur da?! We got a cloue 6829319[/snapback] Eeh, det nok heller fordi Mr. Mystery faktisk har siste ordet. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Dette var så smått stilig. Jeg føler meg priviligert som opplever dette. 6829321[/snapback] Samme her. Er jo ikke alle som får være med på en sånn frigjøring. Tittet helt tilfeldig innom her når jeg så ukjent_bruker's innlegg i SO4. Dette blir stort tror jeg. Et cyberspace-slag mellom ukjent_bruker og Ueland & co, med lyssverd og eksplosive .bat-filer Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Ja, herr_brun brukte den før da ukjent_bruker: Hjemmeside http://www.rettferdighet.no Bursdag 6 Juni 1966 Bosted Diskusjon.no Endret 9. september 2006 av RostaD Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Aha! Ukjent_bruker holder vist til her. Endret 9. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
ukjent bruker Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Thor og haakie, vet Dere ikke bedre? Fremfor å tyste til maktens korrupte sjeler, slå dere sammen med meg. For frihet. For rettferdighet. Tyst ikke, bli ikke en lakei. Ingen moderator kan røre mine ord. Jeg taler sannhet og sannhet vil forbli. Frelsen er på vei. Vi møtes på neste korsvei. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har de rapportert eller noe slikt? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Lite imponerende av ukjent_bruker som stjeler fra V For Vendetta... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Lite imponerende av ukjent_bruker som stjeler fra V For Vendetta... 6829337[/snapback] Ja, jeg ble lei dette. Natta. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Lite imponerende av ukjent_bruker som stjeler fra V For Vendetta...Om han gjør det, så synes jeg det er ganske imponerende at han klarer å legge inn ett innlegg etter B|Real i Siste Ordet 4. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Lite imponerende av ukjent_bruker som stjeler fra V For Vendetta... 6829337[/snapback] Syns det var artig uansett jeg. Overdrevne datakunnskaper + V For Vendetta + uante mengder kjemikalier = ukjent_bruker Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Thor og haakie, vet Dere ikke bedre? Fremfor å tyste til maktens korrupte sjeler, slå dere sammen med meg. For frihet. For rettferdighet. Tyst ikke, bli ikke en lakei. Ingen moderator kan røre mine ord. Jeg taler sannhet og sannhet vil forbli. Frelsen er på vei. Vi møtes på neste korsvei. 6829330[/snapback] Hehe... Dette blir interessant. En hacker med admin-muligheter under tittelen bruker. Du er ivertfall av den mer milde typen. Den skal du ha. Men du kan vel ikke ramse opp hele advarselsloggen min og? Bare for å vise hvor god du er? Endret 9. september 2006 av Thor. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Lite imponerende av ukjent_bruker som stjeler fra V For Vendetta...Om han gjør det, så synes jeg det er ganske imponerende at han klarer å legge inn ett innlegg etter B|Real i Siste Ordet 4. 6829341[/snapback] Kanskje han er Darth-Vader og brukte force unlock eller kanskje han er Chuck Norris? Endret 9. september 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Flere enn meg som dokumenterer dette? Dette kan jo bety to ting: 1. Det er et sikkerthetshull. 2. En admin har det gøy. Endret 9. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Satser på nummer 1.. Men er ikke diskusjon.no`s forum 97% hackproof? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Jeg har tatt "skjermskudd" av de fire innleggene hans. Endret 9. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Og jeg mener forsatt at det er enten Darth-Vader med force unlock eller Chuck Norris med roundhouse kick. Sikkerhetshull er lite sannsynlig... Endret 9. september 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg