Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette var så smått stilig. Jeg føler meg priviligert som opplever dette.

6829321[/snapback]

Samme her. Er jo ikke alle som får være med på en sånn frigjøring. Tittet helt tilfeldig innom her når jeg så ukjent_bruker's innlegg i SO4.

Dette blir stort tror jeg. Et cyberspace-slag mellom ukjent_bruker og Ueland & co, med lyssverd og eksplosive .bat-filer :love:

Lenke til kommentar

Thor og haakie, vet Dere ikke bedre? Fremfor å tyste til maktens korrupte sjeler, slå dere sammen med meg. For frihet. For rettferdighet.

Tyst ikke, bli ikke en lakei. Ingen moderator kan røre mine ord. Jeg taler sannhet og sannhet vil forbli.

Frelsen er på vei. Vi møtes på neste korsvei.

Lenke til kommentar
Thor og haakie, vet Dere ikke bedre? Fremfor å tyste til maktens korrupte sjeler, slå dere sammen med meg. For frihet. For rettferdighet.

Tyst ikke, bli ikke en lakei. Ingen moderator kan røre mine ord. Jeg taler sannhet og sannhet vil forbli.

Frelsen er på vei. Vi møtes på neste korsvei.

6829330[/snapback]

Hehe... Dette blir interessant. En hacker med admin-muligheter under tittelen bruker. Du er ivertfall av den mer milde typen. Den skal du ha. Men du kan vel ikke ramse opp hele advarselsloggen min og? Bare for å vise hvor god du er?

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Lite imponerende av ukjent_bruker som stjeler fra V For Vendetta...
Om han gjør det, så synes jeg det er ganske imponerende at han klarer å legge inn ett innlegg etter B|Real i Siste Ordet 4.

6829341[/snapback]

Kanskje han er Darth-Vader og brukte force unlock eller kanskje han er Chuck Norris? Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...