xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Vil ikke oppføre meg som noen "wannabe-oldschool-forumdude", men når folk endrer brukernavn, og vi maser såpass på de at de endrer tilbake, så føles det litt slik. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvorfor skal jeg minnes på at jeg "wouldn't steal a phone", når jeg setter på min lovlige kjøpte DVD? 6828483[/snapback] Og på min ikke_lovlig kopierte DVD står det at "Denne DVD-en skal ikke kopierers..." *trøtt* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Og på min ikke_lovlig kopierte DVD står det at "Denne DVD-en skal ikke kopierers..." "WOAH! Dette er jo forbutt!! jeg er lissom kjempe kul dah!! SoM gjør no ulovli lissom!" EDIT: Dumme smiley-nicket ditt ødelegger alt ... =( Endret 8. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvis jeg får tanken på å bytte avatar, må noen binde meg fast i en stol. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Vil ikke oppføre meg som noen "wannabe-oldschool-forumdude", men når folk endrer brukernavn, og vi maser såpass på de at de endrer tilbake, så føles det litt slik. 6828711[/snapback] Skal vi mobbe SnittLeif tilbake til det gamle nicket sitt? Sammen med überGoliath? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Skal vi mobbe SnittLeif tilbake til det gamle nicket sitt? Sammen med überGoliath? Nei, SnittLeif skal ha SnittLeif. Men überGoliath må skifte tilbake. =( Endret 8. september 2006 av ZeroMac Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvis jeg får tanken på å bytte avatar, må noen binde meg fast i en stol. 6828730[/snapback] Hva med sånn? Så blir det litt artig for deg også. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Skal vi mobbe SnittLeif tilbake til det gamle nicket sitt? Sammen med überGoliath? SnittLeif endret tilbake til SnittLeif igjen. Men überGoliath skal endre tilbake. Helt klart! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Skal vi mobbe SnittLeif tilbake til det gamle nicket sitt? Sammen med überGoliath? Nei, SnittLeif skal ha SnittLeif. Men überGoliath må skifte tilbake. =(kfz bør også bytte til sitt gamle nick. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Skal vi mobbe SnittLeif tilbake til det gamle nicket sitt? Sammen med überGoliath? Nei, SnittLeif skal ha SnittLeif. Men überGoliath må skifte tilbake. =( 6828738[/snapback] EDIT: Nei, nå heter han SnittLeif igjen, ja. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Vi kunne tatt DemonFudge i samme slengen da? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 @ Vegard: OhYes. @ Skarstad: Var ikke kfz Sovietpig elns før? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 SnittLeif har bytta nick! Husker ikke hva han heter nå, men han vil alltid være SnittLeif for meg. Du er litt forvirret du?Altså, SnittLeif endret til noe nytt, men han endret tilbake til SnittLeif igjen. Han heter SnittLeif nå. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 SnittLeif har bytta nick! Husker ikke hva han heter nå, men han vil alltid være SnittLeif for meg. Du er litt forvirret du?Altså, SnittLeif endret til noe nytt, men han endret tilbake til SnittLeif igjen. Han heter SnittLeif nå. 6828761[/snapback] Forvirret, trøtt, desorientert, you name it. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Du er litt forvirret du?Altså, SnittLeif endret til noe nytt, men han endret tilbake til SnittLeif igjen. Han heter SnittLeif nå. Riktig. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 @ Skarstad: Var ikke kfz Sovietpig elns før? Jupp. Og hvor ble det av Volcov? Fine nicket. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jupp. Og hvor ble det av Volcov? Fine nicket.Helt enig.Få Sovietpig og Volcov tilbake! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Jeg stemmer for at en av oss oppretter en tråd, som oppfordrer "de gamle gode" som har endret brukernavn til å endre tilbake til sitt orginale brukernavn. Noen som er med? Jupp. Og hvor ble det av Volcov? Fine nicket.Volcov er DemonFudge. Endret 8. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Støttes, Nordhagen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg stemmer for at en av oss oppretter en tråd, som oppfordrer "de gamle gode" som har endret brukernavn til å endre tilbake til sitt orginale brukernavn. Noen som er med? Hahaha, så blir alle de nye brukerne forvirret fordi alle bytter nick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg