Håvard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Episode 4 ble det til Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Yóur Nëëded För SéxTwíce aWeek Sêx Deprìved HouseWìves in nêêd ofSêx N0W Përfect RöLex© Rêplicas L0NELY-H0RNY-W1VES-NEED-Y0U Sêx Deprìved HouseWìves in nêêd ofSêx N0W ..gøy med spam men når jeg svarer de om at de må slutte å sende, så sender de mer? 6828501[/snapback] Hehe Eid, stort sett xxxdotcom som generer spam i mailen din... Måkke finne på å svare... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvorfor skal jeg minnes på at jeg "wouldn't steal a phone", når jeg setter på min lovlige kjøpte DVD? 6828483[/snapback] Fordi at de som har rippet DVD-en også får se det, og da tenker de "WOAH! Dette er jo forbutt!! jeg er lissom kjempe kul dah!! SoM gjør no ulovli lissom!" 6828516[/snapback] "Hoooooow raadicaaaal! " Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) "WOAH! Dette er jo forbutt!! jeg er lissom kjempe kul dah!! SoM gjør no ulovli lissom!" :!: Hahahaha! Mistet sjokoladen ut av munnen på grunn av deg Skarstad. Haha.Edit: Ja, jeg mistet "løven" ut av munnen. Endret 8. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) "WOAH! Dette er jo forbutt!! jeg er lissom kjempe kul dah!! SoM gjør no ulovli lissom!" :!: Hahahaha! Mistet sjokoladen ut av munnen på grunn av deg Skarstad. Haha.Edit: Ja, jeg mistet "løven" ut av munnen. Bra du er fornøyd, men det var da synd med den løven. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 8. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ja, jeg mistet "løven" ut av munnen. Hehehehehe. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hehehehehe.Skulle det være noen slags form for ironi? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hehehehehe.Skulle det være noen slags form for ironi?Neineinei, da har man en "" bak setningen, det lærte jeg tidligere i dag av Thewis. Han er lur. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Skulle det være noen slags form for ironi?Nei, men det var en litt morsom kommentar. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Er litt vanskelig å ta hint sånn over forum ... egenltig. Endret 8. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Neineinei, da har man en "" bak setningen, det lærte jeg tidligere i dag av Thewis. Han er lur. 6828607[/snapback] Hahaha, du Skarstad, du Skarstad. :roll: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Neineinei, da har man en ":roll:" bak setningen, det lærte jeg tidligere i dag av Thewis. Han er lur. "Vegard er en drittsekk. " Sånn, det så ikke særlig ironisk ut. "Hehe, Vegard er en drittsekk. " Det der var mer ironisk, mener nå jeg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Dårlig forklart. Jeg er ganske trøtt. Endret 8. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dårlig forklart. Jeg er ganske trøtt.Jaja, ikke forvent deg masse av folk klokka 12 om natten. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Jaja, ikke forvent deg masse av folk klokka 12 om natten. Haha. Egentlig prøvde jeg å forklare noe, men det ble dårlig. - Mange forvirrelser ute og går nå. Endret 8. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Haha. Egentlig prøvde jeg å forklare noe, men det ble dårlig. - Mange forvirrelser ute og går nå. Knis. Tror vi glemmer hele greia, jeg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Aaah! Zeromac, du har fått tilbake din elskbare avatar! Nå må du bare finpusse litt på brukernavnet ditt! Jippi! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jepp! You just gotta løøøv Shadow. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Aaah! Zeromac, du har fått tilbake din elskbare avatar! Nå må du bare finpusse litt på brukernavnet ditt! Jippi! We are so old-school. Hvorfor, hvorfor er jeg så trøtt? Jeg har så utrolig lyst til å sove, men ikke faen om jeg vil pusse tennene. Endret 8. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jepp! You just gotta løøøv Shadow. 6828693[/snapback] And we all do. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg